Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat CRF 1000 / CRF 1100 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 17.08.2021, 06:59   #1
Dubel
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał R2D2 Zobacz post
Wygląda na to że wszystkie wskazania jak przebieg , średnie spalanie ,spalanie L/100Km są przekłamane.

Jadąc 140Km/h przez godzinę wg "licznika" przejadę 140Km a w rzeczywistości 130Km.
No nie do konca tak jest, sprawdz na GPS i mozesz sie zdziwic.
KTM jeszcze bardziej przeklamuje jesli chodzi o predkosc ale km zlicza poprawnie Mysle ze to specjalnie zaprogramowany zabieg
  Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Crf1100L instrukcja obsługi PL pdf pałeł Instrukcje, broszury, fiszki 13 02.03.2021 22:42


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:29.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.