![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
Dobre pytanie.
Piszesz pewnie o 1000L. Ja w 1100L w ogóle nie czuję tego EB, nawet krótkodystansowo. Nie widzę różnicy między ustawieniami max/min. Może coś u mnie zepsute jest. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
![]()
Kolego Lu2asz o to właśnie chodzi, że ja w zasadzie hamuję silnikiem i pytanie doszczegóławiając jeśli będę tak jeździł nadal a EB będę miał w poz 3 czyli hamować będzie mocniej teoretycznie powinno mieć to jakieś przełożenie. Ale to tylko teoria i pytanie czy to nie jest tzw marketingowy dups
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
check engine | Dario | NAT - Warsztat | 63 | 15.07.2024 19:27 |
Zawieszenie ATAS | stablo | Rama, zawieszenia, napęd | 19 | 25.05.2020 11:54 |
Centralka atas | machoni | Gadżety / wyposażenie | 7 | 14.07.2019 20:05 |