![]() |
EB (engine break) w NAT lub ATAS
Ktoś kiedyś sprawdzał długodystansowo czy ten cały wymysł EB ma jakiś wpływ na coś? Np zużycie paliwa, klocków itp?
|
Wczoraj się bawiłem i na pewno mocniej trzyma na zjazdach stromych. Czy to ma wpływ? Sama technika jazdy ma wpływ. Ja w poprzedniej Afryce 1000 w dct klocki zmieniłem po 55000 i do 60000 bym dojechał, spalanie miałem od 3,8 do 8,2. To wszystko technika jazdy. Fakt, że ja używam trybu D i wspomagam go przyciskami do tego stopnia, że mam dziury wytarte na palcach 😂.
Wczoraj zrobiłem 600 km na baku, że średnia prędkością 72km/h. Komputer pokazał 4,6 l/100, ciekawe ile na stacji wyjdzie, bo już konsumpcja pokazuje 27 litrów, a bak nie ma całych 25. Cudowne rozmnożenie. Wysłane z mojego SM-G980F przy użyciu Tapatalka |
Dobre pytanie.
Piszesz pewnie o 1000L. Ja w 1100L w ogóle nie czuję tego EB, nawet krótkodystansowo. Nie widzę różnicy między ustawieniami max/min. Może coś u mnie zepsute jest. |
Kolego Lu2asz o to właśnie chodzi, że ja w zasadzie hamuję silnikiem i pytanie doszczegóławiając jeśli będę tak jeździł nadal a EB będę miał w poz 3 czyli hamować będzie mocniej teoretycznie powinno mieć to jakieś przełożenie. Ale to tylko teoria i pytanie czy to nie jest tzw marketingowy dups:)
|
Cytat:
Wysłane z mojego SM-G980F przy użyciu Tapatalka Cytat:
Wysłane z mojego SM-G980F przy użyciu Tapatalka |
Cytat:
|
Tak jak Emek pisze, wiem bo mam :P
|
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 13:40. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.