![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2019
Miasto: Warszawa
Posty: 615
Motocykl: CRF1100L AS, Husqvarna 701 Enduro, KTM 890 Adv R
![]() Online: 2 tygodni 1 dzień 18 godz 16 min 20 s
|
![]()
Z moich testów - zestaw Bridgestone AX41 Adventurecross przód/tył sprawdził się jako zestaw uniwersalny świetnie. Mogłem lecieć 160 po autostradzie, asfalt czy suchy czy mokry duża pewność na winklach, szutry, piach i błoto. Nie zalepiała się obojętne czy motocykl pusty czy załadowany na tygodniowy wyjazd. Ma tylko jeden problem dla tych dla których to ma znaczenie - szybko schodzi. Tył wytrzymał ok 8 tys ale jak by ktoś bardziej oszczędzał to 10 zrobi. Przód po 12 tys jeszcze się nadaje. Na jesieni na tył założyłem Motoz Rallz. Na asfalcie dużo gorzej jak AX41. Nerwowa, nie lubi wzdłużnych nierówności. Szuter, piach (głęboki) czy błoto - mistrz. Jeszcze lepsza od Bridgestone. Zalepia się błotem jak Emek pisze ale jakby nie zwracała na to uwagi, wyciąga ten ciężki motor nawet jak się zapomni wyłączyć kontrolę trakcji. Jeszcze nie wiem jak szybko schodzi - następny zestaw będzie z Motozem ADV na tyle dla porównania. AX41 Adventurecross z czystym sumieniem polecam jako świetny zestaw uniwersalny pod warunkiem, że kogoś nie przeraża dość szybkie znikanie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Zestaw do demontażu opon | tadelo | Wszystko dla Afryki | 40 | 18.06.2012 22:28 |