![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 759
Motocykl: RD07a
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 11 godz 33 min 44 s
|
![]()
14-15V bez obciążenia wychodzące z regulatora chyba ale się mogę mylić
akumulator można naładować do 14,4 (z podłączonymi kablami od lądowania) i nie więcej bo można mu zaszkodzić jak do tego podlaczysz inne odbiorniki (obciazenie) to miernik o ile jest precyzyjny pokazuje dosyć sensownie to samo z dolna granica poniżej 12V na akumulatorze zaczyna szkodzić mu. teoretycznie widok żółtych diodek oznacza jakaś awarie (brak ładowania\akumulator zdycha)
__________________
Pas zieleni to także pas ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
gdzie podłączyć woltomierz i gps | Wójcik | Układ elektryczny i zapłonowy | 5 | 13.02.2014 21:07 |
LEDWOLT (woltomierz motocyklowy)-zamówienie zbiorcze | deptul | Wszystko dla Afryki | 7 | 11.05.2010 09:22 |