![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2008
Miasto: Krk-NH
Posty: 381
Motocykl: XT 600E stage 2
![]() Online: 2 tygodni 1 dzień 10 godz 32 min 11 s
|
![]()
niech mnie ktos poprawi jak sie myle - wg. serwisówki poprzwny prąd ładowania to 14,0 - 15,0V przy 5000 obr.
tester aku na "zielony" zakres od 12-14,3V a czerwony od ponad 14,3V. czyli - jak bedzie na zieloni to albo bedzie prąd ok albo za mały ,a jak bedzie na czerwono to bedzie ok albo za duży............. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 759
Motocykl: RD07a
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 11 godz 33 min 44 s
|
![]()
14-15V bez obciążenia wychodzące z regulatora chyba ale się mogę mylić
akumulator można naładować do 14,4 (z podłączonymi kablami od lądowania) i nie więcej bo można mu zaszkodzić jak do tego podlaczysz inne odbiorniki (obciazenie) to miernik o ile jest precyzyjny pokazuje dosyć sensownie to samo z dolna granica poniżej 12V na akumulatorze zaczyna szkodzić mu. teoretycznie widok żółtych diodek oznacza jakaś awarie (brak ładowania\akumulator zdycha)
__________________
Pas zieleni to także pas ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Administrator
![]() Zarejestrowany: Oct 2007
Miasto: Otwock ale chętnie na Śląsk bym wrócił
Posty: 5,023
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie
Przebieg: ojojoj
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 5 godz 50 min 26 s
|
![]() Cytat:
Ja tak tylko się zastanawiam, czy nie warto mimo wszystko jeśli już mówimy o dokładnych pomiarach nie wsadzić w układ miernika/amperomierza/voltomierza jaki by podawał prądy w różnych miejscach instalacji. Może mnie zaraz objedziecie, ale taki dodatkowy czujnik wsadziłbym przed i za regulator napięcia. Pokaże on dodatkowo, czy alternator daje radę i jakie prądy idą na regler. Coś mi się tylko wydaje, że to mądrzejsze pudełko niż zwykły woltomierz powinno być.
__________________
Ramires "A friend is an enemy who hasn't attacked yet" - Phuthedi.M Ostatnio edytowane przez ramires : 26.08.2009 o 11:44 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
![]() Zarejestrowany: Nov 2008
Miasto: Siemiatycze
Posty: 209
Motocykl: RD07
Przebieg: 40 000
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 tydzień 3 dni 16 godz 16 min 8 s
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
gdzie podłączyć woltomierz i gps | Wójcik | Układ elektryczny i zapłonowy | 5 | 13.02.2014 21:07 |
LEDWOLT (woltomierz motocyklowy)-zamówienie zbiorcze | deptul | Wszystko dla Afryki | 7 | 11.05.2010 09:22 |