Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > Inne - dyskusja ogólna

Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 25.08.2009, 15:49   #1
Franz
Stary (P)iernik
 
Franz's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,758
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
Franz jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
Domyślnie

w 650 gs- nie zeświruje
1200 gs /800 gs mogą przejść w tryb awaryjny
Była jednak relacja z wyjazdu 1200 gs do Mongolii i wrócił.
Silnik tylko dzwonił jak gwoździe w pustym wiadrze

W 650 Gs oczywiście musisz zmienić wydech z katalizatorem na bez katalizatora
W tym modelu bardzo proste zadanie. Czujnik jest tylko jeden w kolanku ,ktory zostaje i jeden w airboxie powietrza ,który też zostaje.
Jadąc na całkowite zadupie wziąłbym filtr paliwa.
Ten w małym gieesie jest podwójnie specjalny a cena jest poczwórna.
Koszt około 360zł. Oprócz filtrowania paliwa podtrzymuje nadcisnienie w ukłacie paliwowym( ma wbudowany zaworek ciśnieniowy) niezbędne do działania pompy wtryskowej
Jakby się zapchał nie można zastąpić innym zwykłym filtrem
Snajduje się pod imitacją niby zbiornika a blisko siodła .
__________________
<font color=#ffff00><b>.<font color=#000000>Tylko dwie rzeczy są nieskończone</font></b><font color=#000000>: <b>Wszechświat oraz ludzka głupota</b>, <b>choć nie jestem pewien co do tej pierwszej</b>. </font><b><font color=#000000>...  ( A.E)</font></b></font>

Ostatnio edytowane przez Franz : 25.08.2009 o 16:15
Franz jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 25.08.2009, 16:24   #2
Lepi


Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,602
Motocykl: 690 Enduro
Lepi jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 22 min 10 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Franz Zobacz post
Była jednak relacja z wyjazdu 1200 gs do Mongolii i wrócił.
Silnik tylko dzwonił jak gwoździe w pustym wiadrze

W 650 Gs oczywiście musisz zmienić wydech z katalizatorem na bez katalizatora
No widziałem w Mongolii kilka dużych GS'ów, nie wszystkie wróciły o własnych siłach a pozostałem miały powymieniane graty.
Ale chciałem zapytać, czemu koniecznie trzeba zmienić wydech na bezkatalizatorowy? Ja tego nie zrobiłem i wielu kateemiarzy też nie. A jeździmy za czarna dupę. Jakaś specjalność w GS w tym względzie?
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..."
Lepi jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:12.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.