![]() |
|
Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Stary (P)iernik
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,758
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
|
![]()
w 650 gs- nie zeświruje
1200 gs /800 gs mogą przejść w tryb awaryjny Była jednak relacja z wyjazdu 1200 gs do Mongolii i wrócił. Silnik tylko dzwonił jak gwoździe w pustym wiadrze ![]() W 650 Gs oczywiście musisz zmienić wydech z katalizatorem na bez katalizatora W tym modelu bardzo proste zadanie. Czujnik jest tylko jeden w kolanku ,ktory zostaje i jeden w airboxie powietrza ,który też zostaje. Jadąc na całkowite zadupie wziąłbym filtr paliwa. Ten w małym gieesie jest podwójnie specjalny a cena jest poczwórna. Koszt około 360zł. Oprócz filtrowania paliwa podtrzymuje nadcisnienie w ukłacie paliwowym( ma wbudowany zaworek ciśnieniowy) niezbędne do działania pompy wtryskowej Jakby się zapchał nie można zastąpić innym zwykłym filtrem Snajduje się pod imitacją niby zbiornika a blisko siodła .
__________________
Ostatnio edytowane przez Franz : 25.08.2009 o 16:15 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,602
Motocykl: 690 Enduro
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 22 min 10 s
|
![]() Cytat:
Ale chciałem zapytać, czemu koniecznie trzeba zmienić wydech na bezkatalizatorowy? Ja tego nie zrobiłem i wielu kateemiarzy też nie. A jeździmy za czarna dupę. Jakaś specjalność w GS w tym względzie?
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
|
![]() |
![]() |