Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 06.12.2020, 14:27   #11
pałeł
gsm: 512242193
 
pałeł's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jul 2006
Miasto: Rzuchów
Posty: 5,269
Motocykl: RD11a
Galeria: Zdjęcia
pałeł will become famous soon enough
Online: 4 miesiące 3 tygodni 6 dni 11 godz 39 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Neno Zobacz post

Także tak to wygląda. Zdojony aku bierze tyle, ile biorca da radę pobrać.
Takie masło maślane ci wyszło , ale przypominam rozładowany akumulator ładowany jest prądem maksymalnym ograniczonym mocą ładowarki zaleca sie nie przekraczać wartosci wynikajacej z 1/10 pojemości. Dlatego tak ważne jest ładowanie ładowarka z ograniczaniem prądu a nie alternatorem skrajnie rozładowanych akumulatorów, wspominałem o gotujących sie akumulatorach, takich które wybuchy również. gotując akumulator doprowadzam do oberwania mas czynnych na płytach i utratę pojemności.
pałeł jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
1 kask - kilka nazw bouli Kaski 3 30.04.2015 17:47
Kilka wskazówek - kilka dni w Alpach flippy Przygotowania do wyjazdów 4 22.08.2014 23:28


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:32.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.