| 
			
			 | 
		#31 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Dec 2017 
				
					
				
				
					Posty: 127
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 2 dni 21 godz 26 min 18 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			No domyślam się , że 450L to jest właśnie to optymalne coś, czego chcemy. Ale ta cena ....chyba ich suty pieką...kosmos.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#32 | |
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Dzięki temu pomimo niewielkiej mocy daje mnóstwo frajdy z jazdy. Oczywiście są motocykle z lepszymi zawiasami i mocniejsze, natomiast pamiętajcie cały czas o cenie nowego motocykla.  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#33 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Oct 2014 
				Miasto: Poznań 
					
				
				
					Posty: 95
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 1 dzień 10 godz 39 min 46 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#34 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2018 
				Miasto: okolice Warszawy 
					
				
				
					Posty: 1,446
				 
Motocykl: CRF250L * T7 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 2 tygodni 1 dzień 15 godz 24 min 42 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Masz rację, użyłem za dużego skrótu myślowego.  
		
		
		
		
		
		
		
	  Sam pisałem o tym silniku w innym wątku forum, ale nie mogę go namierzyć do kupienia od 1,5 roku bo CBR300R nie jest popularna. A jakby go zaczęli wkładać do CRF, to byłoby ich więcej i może wtedy dałbym radę go dostać.
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#35 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Dec 2019 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 615
				 
Motocykl: CRF1100L AS, Husqvarna 701 Enduro, KTM 890 Adv R 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 1 dzień 19 godz 12 min 37 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Dobra, sprawdzone jeszcze raz. Będzie CRF300L i Rally. 250 zostaje na Japonię (być może jeszcze gdzieś gdzie nie obowiązuje Euro5). 300 będzie miała +8KM +4Nm i -5kg.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#36 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Dec 2017 
				
					
				
				
					Posty: 127
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 2 dni 21 godz 26 min 18 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#37 | 
| 
			
			 Wylizał się 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Internet (YT) już huczy od 300-ki. 
		
		
		
		
		
		
		
	Ceny w jakiś batach też podają. Kurka wodna a 800-ki ni hu hu...  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#38 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Dec 2019 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 615
				 
Motocykl: CRF1100L AS, Husqvarna 701 Enduro, KTM 890 Adv R 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 1 dzień 19 godz 12 min 37 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#39 | |
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Złośliwie dodam, że wolę zmitrężyć nawet i 3 godziny więcej na obsługę olejową, zawory i filterki w sezonie zamiast 3 godzin na przeszkodzie terenowej. Mniej się spocę i odwodnię   Pamiętajcie, że jeżdżąc off daleko więcej czasu od tych, powiedzmy 3 godzin w sezonie zajmie wam serwis ogólny (zawieszenia, koła, linki, elektryka, wymiana opon i dętek, klejeniem plastików, prostowanie chłodnic i ogonów i w ogóle wszystko co z żelazem i plastikiem robi błoto, kurz i grawitacja). Robicie sobie ten bilans czasu? Tak szczerze.Generalnie jednak popieram i podziwiam. rr 
				__________________ 
		
		
		
		
	Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie.  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#40 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Dec 2017 
				
					
				
				
					Posty: 127
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 2 dni 21 godz 26 min 18 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Moim zdaniem. CRF250L to jest taki mały Trampek XL600. A mandat do takiego porównania daje mi to że 4 lata latałem Trampkiem po lasach, polach , łąkach, po prostu przed siebie lasami ale ja z Pomorskiego więc płasko i dzida, super ale WAGA WAGA WAGA.  3 lata LC4 640. Dzik , wariat, pojebany. NIE POTRZEBUJE . Od tygodnia CRF250L.  Jestem pozytywnie zaskoczony 1. Lekkością, 2. tym że jest nowy i na gorąco wali farbami i smarami, . 3.Jak na 25KM  to do Trampka XL600 całkiem dobrze się zbiera do 80km/h, 4 . Pierwszy pomiar 3,65L na 100km, 4.ZERO DZIWNEGO SERWISU POZA wymiana oleju po sezonie. Dla tylko jeżdących, zapieprzajacych ale jeżdzących po płaskim OK moto. Jeżeli będzie 300L. RE WE LA CJA. Ale cena?
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| crf250-rally - ma ktoś u nas coś takowego ? | jorge | Honda - inna niż AT & NAT | 289 | 18.07.2019 23:50 |