|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
ja bym nie szukał 250 w życiu. 300 ma wszystko lepsze a w szczególności skrzynię biegów - jeśli można dołożyć jakąś monetę na ten cel.
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Zakonserwowany
![]() |
![]()
Absolutnie nie szukam i nie jestem zainteresowany kupnem. Dostałem propozycje zostawienia w rozliczeniu .
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier Wypierdalać. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2022
Miasto: Rzeszów
Posty: 30
Motocykl: CRF300l
![]() Online: 17 godz 34 min 55 s
|
![]()
Miałem / mam jeden i drugi, sporo tysięcy na jednym i na drugim. W życiu nie wysunąłbym tezy, że 300l jest we wszystkim lepsza. Szczerze powiedziawszy to jakby zacząć rozkładać na drobne to się okazuje, że te kilka tysięcy które trzeba dołożyć do 300l są totalnie nie adekwatne do tego co otrzymujesz. W grupach jeździłem też z 300l (jak miałem 250l) i z 250l (jak miałem 300l) - bez większej różnicy na asfalcie w terenie. Ogólnie mówiąc jako całokształt to 250l jest trochę lepiej wykonana. I tak, skrzynia w 300l jest lepsza, silnik ma też więcej Nm od dołu - czuć to zwłaszcza górach, w 250l trzeba czasem pomóc sprzegłem lub/i zmienić zębatki na 13x42. Ale w mojej ocenie finansowo to nie jest wart upgradu z 250l.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
crf250-rally - ma ktoś u nas coś takowego ? | jorge | Honda - inna niż AT & NAT | 289 | 18.07.2019 22:50 |