|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,598
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 16 godz 39 min 58 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
Piszesz ze
...obecnie wszystko zależy od ustawienia centralnego amorka, im jest on bardziej skręcony tym łatwiej stawia się na centralce powód oczywisty.... totalnie nie mam pojecia co ma wspolnego ustawienie amora i stawianie na nozke, przeciesz skok amortyzatora jest staly a ustawienie jego parametrow pracy czy tez napiecia wstepnego sprezyny nie ma kompletnie nic wspolnego z skokiem. |
![]() |
![]() |
#3 | |
![]() Zarejestrowany: Nov 2019
Miasto: Chełm
Posty: 322
Motocykl: CRF1100 DCT ES
![]() Online: 3 tygodni 3 dni 29 min 20 s
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() |
![]()
mdxmd
Ty to wiesz, ja to wiem a innym musisz łopatologicznie to wytłumaczyć,pokazać ![]()
__________________
kto smaruje ten jedzie |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Rosja w 2020 bez wizy | zz44 | Kwestie różne, ale podróżne. | 1 | 16.12.2018 22:42 |
Yamaha TTR600 vs Honda XR600R vs Honda XR650R | Wolo | Inne - dyskusja ogólna | 84 | 06.02.2018 10:38 |