|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,579
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 19 min 53 s
|
![]()
fabryczna centralka jest zbyt wysoka, można spokojnie skrócić 1cm i będzie się stawiało bez wysiłku,
obecnie wszystko zależy od ustawienia centralnego amorka, im jest on bardziej skręcony tym łatwiej stawia się na centralce powód oczywisty.... proponuję zrobić prosty test wjechać tylnym kołem na 1-1.5 deskę, sklejkę itp.. i spróbować postawić idzie jak "w masło" zero wysiłku. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() |
![]() Cytat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
U mnie tylna sprężyna wymieniona na twardszą i wyższą o 2 cm (Hyperpro) i stawia mi się tak samo jak na oryginalnej sprężynie więc niekoniecznie...
|
![]() |
![]() |
#4 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,579
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 19 min 53 s
|
![]() Cytat:
żółta dłuższa zielona krótsza jedyna różnica to przy dłuższej tylne koło będzie wyżej, czy to konieczne? raczej nie... chyba, że często stawiamy moto na miękkim podłożu wtedy większy dystans tylnego koła może się przydać. ps. w CRF1000 na fabrycznej stopce tylne koło jest uniesione ok 4cm nad podłożem.. no i po co aż tyle ![]() Ostatnio edytowane przez mdxmd : 06.11.2020 o 10:58 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() |
![]()
Mdxmd dobrze to zobrazował i ma rację.Viadro mam 3cm obniżone(koło ok 5cm w górze) a centralka oryginalna, w pełni załadowane z 3 kuframi to dwóch człowieków potrzeba co by postawić w pionie.
![]()
__________________
kto smaruje ten jedzie |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Rosja w 2020 bez wizy | zz44 | Kwestie różne, ale podróżne. | 1 | 16.12.2018 22:42 |
Yamaha TTR600 vs Honda XR600R vs Honda XR650R | Wolo | Inne - dyskusja ogólna | 84 | 06.02.2018 10:38 |