|
Gadżety / wyposażenie Dodatki, które możesz zamontować. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
07.10.2020, 12:34 | #11 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
|
Karoo Street pewnie
|
07.10.2020, 12:39 | #12 |
Zarejestrowany: Apr 2008
Posty: 111
Motocykl: DR650R/XRV750/R100R/T1050
Online: 2 tygodni 4 dni 11 godz 18 min 17 s
|
Tak, w między czasie edytowalem
|
09.10.2020, 19:29 | #13 |
Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Gdynia
Posty: 471
Motocykl: NAT
Galeria: Zdjęcia
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 1 godz 32 min 9 s
|
Nowe malowanie fajne jest ale prawdziwa rewolucja jest już w planach https://www.bennetts.co.uk/bikesocia...in-development
D Wysłane z mojego Mi A2 przy użyciu Tapatalka |
09.10.2020, 19:40 | #14 |
Czy takie doładowanie Afry spowoduje jedynie spadek konsumpcji paliwa czy również zwiększenie mocy?
|
|
09.10.2020, 20:07 | #15 |
HONDZIARZ
Zarejestrowany: Apr 2012
Miasto: Gdynia
Posty: 368
Motocykl: RD04 / NAT
Przebieg: 50000km
Online: 1 miesiąc 3 dni 20 godz 39 min 45 s
|
Na pewno spowoduje spadek masy i obniżenie środka ciężkości. Poprawi się również niezawodność oraz odporność na gorszej jakości paliwo. Będzie prawdziwe true adventure.
__________________
stary nick: soulsick |
09.10.2020, 20:26 | #16 |
Ciekawe ile lżejsza będzie. Może jednak Honda wybrała opcję , żeby odchudzić NAT zamiast bawić się się w nowy silnik 850?
|
|
09.10.2020, 22:30 | #17 |
Stary nick: Radarman
Zarejestrowany: Jun 2017
Miasto: Whiteley, UK
Posty: 3,133
Motocykl: 2017 CRF1000L DCT
Online: 3 miesiące 1 tydzień 2 dni 20 godz 47 min 17 s
|
Ten pomysł raczej skończy się cięższym moto a nie lżejszym, bo turbosprężarka swoje waży też. Ja tu widzę cheć taniego zysku mocy silnika (bez kmplikacji typu VVT-i itp) oraz prostszego ogarnięcia Euro 6, 7 czy jaki to by nie był numer.
|
10.10.2020, 08:54 | #18 |
Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,470
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 15 godz 9 min 32 s
|
z czegoś trzeba zrobić te 150KM, a przy okazji zachować wysoką kulturę pracy silnika i niski stopień sprężania, niskie spalanie same zalety...
|
10.10.2020, 09:20 | #19 |
Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Gdynia
Posty: 471
Motocykl: NAT
Galeria: Zdjęcia
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 1 godz 32 min 9 s
|
Pan Honda chyba naprawdę o tym myśli, bo w sieci coraz więcej na ten temat https://www.cycleworld.com/story/mot...d-africa-twin/
D Wysłane z mojego Mi A2 przy użyciu Tapatalka |
10.10.2020, 13:12 | #20 |
HONDZIARZ
Zarejestrowany: Apr 2012
Miasto: Gdynia
Posty: 368
Motocykl: RD04 / NAT
Przebieg: 50000km
Online: 1 miesiąc 3 dni 20 godz 39 min 45 s
|
Mam nadzieję, że dołoży jak najszybciej również napęd hybrydowy, najlepiej plug-in.
Ciekawe koło to zatacza. Przestali produkować AT i TA, weszło TA-700, Varadero, bezdętkowe, pełne elektroniki BMW, Super Tenere 1200. I potem nagle szok: NAT, z gazem na dwóch linkach, prostym, niewysilonym silnikiem, ABS + 3 tryby kontroli trakcji. I o zgrozo, można to było wyłączyć bez wchodzenia w "menu" tylko guzikiem. Koła 21"/18" - jeszcze z dętkami. Ludzie się na to rzucili, bo nie było po prostu konkurencji. Honda jednak nie wiadomo dlaczego nagle zaczęła: drive by wire, apple-play, tablet, ESA, teraz doładowanie i bezpośredni wtrysk. To jest ślepy zaułek dla podróży.
__________________
stary nick: soulsick |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
jakie inne malowanie ? | randal 76 | Owiewki, osłony, szyby, kanapy, zegary i linki | 15 | 25.03.2009 14:33 |