|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 6,007
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
![]() Online: 10 miesiące 3 tygodni 3 dni 2 godz 58 min 20 s
|
![]()
Bez sekundy zastanowienia wziąłbym crf1100
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
![]()
Po tym jak na niej usiadłem, to już nie byłem tak przekonany jak po tym samym na ATAS1000.
Za to po tym jak siadłem na bestię, nie miałem już wątpliwości. Teraz powiem,że bestią łatwiej się lawiruje w korku niż AT, silnik na wolnych obrotach idzie gładziutko, AT często wymagała półsprzęgla w takim samym zakresie. Sprzęgło linka a sprzęgło hydraulika to jednak 2 różne ligi. A najlepsze na koniec bestia oddaje moc liniowo jak AT, tylko od 5 tys. robi to o wiele szybciej niż AT |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wady i zalety Big Twins od KTM-a 1090/1190/1290 | Dubel | KTM | 1115 | 27.04.2025 18:50 |