|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
No to było już 220, nawet stabilnie jest, gorzej za dużym dostawczakiem nawet przy 150 km/h rzuca jak gównem w roztrząsaczu, podejrzewam zbyt słabe tłumienie na fabrycznym amorze skrętu, przydałby się regulowany , albo gęstszy olej w fabrycznym.
Najlepsze jest że przy 220 tak samo ochoczo się zbiera jak przy 120 W końcu dotarły Rottweiler flip mirrors - Dubel Ty je masz przykręcone do plastikowych czy aluminiowych Handbarów? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]() Cytat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wady i zalety Big Twins od KTM-a 1090/1190/1290 | Dubel | KTM | 1115 | 27.04.2025 18:50 |