Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > KTM

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 19.07.2020, 09:56   #11
radiolog
 
radiolog's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: May 2015
Miasto: Kraków
Posty: 3,254
Motocykl: ATAS 2024
Przebieg: 8000
radiolog is an unknown quantity at this point
Online: 1 miesiąc 4 dni 11 godz 50 min 48 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał dubel Zobacz post
Panie zabawa zaczyna się od 6500-7000
Poniżej to łagodne zrpwnawozone cielątko a jak odkręcisz przy 7tys to zobaczysz dlaczego tak wielu mówi o respekcie do tego motocykla. Miałem Roxy z Ali ale wyjebałem i założyłem podwyższenie frezowane.
Lampkę sam sobie ustawiasz w ustawieniach przy ilu ma migać. Raz na jakiś czas przy rozgrzanym silniku warto wejść pod czerwone pole na dotarciu ale tylko chwilowo. Nawet na dotarciu ważne jest by używać pełnego zakresu obrotowego tyle że delikatniej i nie używać wysokich obrotów przy jeździe ciągłej
W każdym trybie, czy tylko sport jest to jebnięcie?
Bo dla mnie wystarczjący fun jest do tych 6-7 tys. , przynajmniej narazie, za duzo oglądam na dyżurach skutków i to mnie hamuje trochę

Zawsze docieram motocykl na krętych i górzystych dróżkach i nie przekaraczam zalecanych obrotów
radiolog jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Wady i zalety Big Twins od KTM-a 1090/1190/1290 Dubel KTM 1115 27.04.2025 18:50


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 10:19.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.