Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 29.05.2020, 06:11   #15
kdf
 
kdf's Avatar


Zarejestrowany: Aug 2019
Miasto: Jarocin
Posty: 385
Motocykl: RD07
kdf jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 5 dni 4 godz 41 min 45 s
Domyślnie

Fajne to, i jakie mądre. Jakiś wyłącznik czasowy na 12V ?

Zainspirowałeś mnie. Już kupiłem. W wolnej chwili zamontuję przekaźnik do odciążenia styków pompy i czasówkę by nie piłować maszyny jak zabraknie paliwa.

Ostatnio edytowane przez kdf : 29.05.2020 o 20:32
kdf jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Jak powinna działać pompa w AT rambo Uklad paliwowy i wydechowy 35 03.11.2016 08:35
LC4 pompa paliwa Evvil Uklad paliwowy i wydechowy 0 18.08.2016 16:56
Pompa paliwa. Za ile? Pawel Wszystko dla Afryki 8 11.10.2011 11:31


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 14:14.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.