Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 13.07.2020, 20:41   #23
DanielRD07a
 
DanielRD07a's Avatar


Zarejestrowany: Dec 2017
Miasto: LZA
Posty: 111
Motocykl: RD07a
Przebieg: do uzg
DanielRD07a jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 6 dni 18 godz 44 min 12 s
Domyślnie

Zainstalowałem diodę pokazująca pracę pompy. Przelot autostradą, pierwsze 40km dioda mruga cyklicznie, widać jakąś logikę i zwiększenie częstotliwości wraz z odkręceniem manetki. Po kolejnych kilometrach miga z taką częstotliwością, że niemalże świeci się ciągle, nawet przy odpuszczeniu manetki do zera. Powrót, sytuacja taka sama.

Styki na pompie w bdb stanie, kilka tyś km temu założony zestaw naprawczy. Układ przerobiony, z przekaźnikiem. Jakieś pomysły? Przekaźnik wariuje?
DanielRD07a jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Jak powinna działać pompa w AT rambo Uklad paliwowy i wydechowy 35 03.11.2016 08:35
LC4 pompa paliwa Evvil Uklad paliwowy i wydechowy 0 18.08.2016 16:56
Pompa paliwa. Za ile? Pawel Wszystko dla Afryki 8 11.10.2011 11:31


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 16:22.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.