|
![]() |
#1 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,579
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 32 min 9 s
|
![]() Cytat:
trop idzie za TPS, ktoś go ruszył i jest ustawiony poza zakresem wolnych obrtów wówczas steronik nie zajmuje się ich regulacją bo wg. odczytów nie są to już wolne obroty. drugi problem może dotyczyć samego regulatora wolnych obrotów (uszkodzony lub coś go blokuje i trzeba wyjąć i przeczyścić). jeżeli TPS i stopka przepustnicy jest zabezpieczona farbą co by znaczyło, że nikt jej nie ruszał to najpierw trzeba iść w kierunku regulatora wolnych obrotów a dopiero później szukać problemów w ustawieniu TPS lub soptki przepustnicy. danych do regulacji powyższych niestety brak, przepustnice są kalibrowane na etapie produkcji, a TPS teoretycznie nie podlega wymianie ![]() ![]() także teoria jedno a praktyka drugie... synchro też niby się nie robi.. niby... primo podłączyć komputer i sprawdzić jaka jest pozycja regulatora IACV na wolnych obrotach przy normalnej temperaturze pracy silnika (3 kreski) bez dodawania gazu i będzie wszystko jasne Ostatnio edytowane przez mdxmd : 22.05.2020 o 22:07 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Czy sprzęgło ciągnie cały czas? | Joncio | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 12 | 08.05.2012 22:17 |