![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
Administrator
![]() |
![]()
Słówko dla wierzących w kontrolki.
Kontrolka ciśnienia oleju często jest wyskalowana na gaśniecie już przy 0.2 atm a zdrowy układ smarowania potrafi/powinien mieć po 3-4 atm. Pytam więc tych łatwowiernych czy będą się czuli usatysfakcjonowani ciśnieniem 0.3 atm bo przecież kontrolka już nie świeci. Identycznie wygląda sytuacja z kontrolką ładowania , tylko pomiar miernikiem faktycznych prądów daje gwarancję , sama kontrolka to tylko sugestia dla kierowcy że jest dobrze a akumulator jest w ciągłym niedoładowaniu. A potem łatwowierni naprawiają silniki ( bo przecież kontrolka gasła) i kupują nowe akumulatory ( bo szybko padają ).
__________________
AT03 |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
wrzucenie silnika w rame rd07 | ostach | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 9 | 29.05.2010 14:10 |