![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 | |
![]() |
![]() Cytat:
![]() Koszty części z pamięci: komplet uszczelek ok 450, komplet łożysk ok 200, kosz sprzęgłowy nowy w naszym polskim ASO 2100 pln... ja kupowałem w impex japan - wyszło z łożyskiem oporowym i czymś tam jeszcze, razem z cłem ok 900-1000, panewki korbowodu komplet honda 200, sworznie tłoka komplet 115, wałek afryka 1000 ja ma z shadow 560, regeneracja głowic ok 200, olej plus filtry 150 łańcuchy rozrządu morse 300, łańcuch pompy oleju 150 tarcze sprzęgła vesrah (takie jak oryginalne) chyba ze 200, ----------------------------------------- Podsumujmy = ok. 3500 pln Ale nie było to na jeden strzał - kompletne sprzęgło kosz, łożyska, tarcze i łańcuch rozrządu itd... zrobiłem rok wcześniej ---------------------------------------- Ale koszty mogą być różne w zależności od podejścia do tematu i stanu silnika. Gdybym zostawił stare łożyska (bo było całkiem dobre) oraz stary wałek (bo też jest niczego sobie) a nawet panewki korby to koszty byłyby dużo niższe. Z drugiej strony, jeżeli ktoś ma fatalny stan pieca, to dojdą koszty tłoków, pierścieni - będzie plus 1500, dodatkowo szlify i docieranie. Gdyby był problem z wałem lub z korbami to można wrzucić w ten silnik nawet z 7-8 tyś....:: ![]() ---------------------------------------- Plus koszty mechanika, ale to już tajemnica: ![]()
__________________
<br> Kiedy jest najciemniej, wtedy błyska znów nadzieja. Tolkien. |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
wrzucenie silnika w rame rd07 | ostach | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 9 | 29.05.2010 14:10 |