| 
			
			 | 
		#751 | ||
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 ![]() A widzisz, wolałbym kardana. Mimo wad, które dostałbym w pakiecie z wałem. Każdy ma swoje preferencje. Cytat: 
	
  | 
||
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#752 | ||||||||
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Cytat: 
	
 Cytat: 
	
 Mam nadzieje, że odpowiednią ładowarkę masz / zakupiłeś... Cytat: 
	
 Cytat: 
	
 Cytat: 
	
 ![]() Cytat: 
	
 Cytat: 
	
 Ostatnio edytowane przez nabrU : 29.12.2019 o 18:18  | 
||||||||
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#753 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#754 | |
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Ja u siebie w modelu 2017 wymieniłem standardową Yuasę AGM na LiFePO4 i ładuję też modelarską Redox Gamma. Podczas ładowania wybieram tylko LiFe i ilość ogniw z menu ładowarki i reszta ustawień standardowa dla tego typu aku. Ale z tego co pamiętam to napięcie ładowania jest ok. 14-15V  | 
|
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#755 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2013 
				Miasto: Lubelskie 
					
				
				
					Posty: 2,619
				 
Motocykl: CRF1000 
Przebieg: 149 000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 7 godz 21 min 39 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			CCA od 2018 to 120A nędza przy 210A z 2017
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#757 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2013 
				Miasto: Lubelskie 
					
				
				
					Posty: 2,619
				 
Motocykl: CRF1000 
Przebieg: 149 000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 7 godz 21 min 39 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Inne mają nawet  przy 5Ah 330A,  może ten w Crf waży 0.5kg co przy cenie ok 2000zł daje do  myślenia
		 
		
		
		
		
		
		
		
		
			Ostatnio edytowane przez mdxmd : 29.12.2019 o 21:04  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#758 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Dec 2019 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 615
				 
Motocykl: CRF1100L AS, Husqvarna 701 Enduro, KTM 890 Adv R 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 1 dzień 19 godz 12 min 37 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			A jak to jest teraz z tymi akumulatorami? Trzeba je non stop ładować? Ja w mojej CBR mniej więcej na przełomie października i listopada wyciągam akumulator, wkładam go do szafki i w marcu wyjmuję, podladowuję ze dwie godziny jakimś prostownikiem co go pożyczam na tą okazję od teścia, wkładam i odpalam. Tu jest jakieś inne zagadnienie?
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#760 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Dec 2019 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 615
				 
Motocykl: CRF1100L AS, Husqvarna 701 Enduro, KTM 890 Adv R 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 1 dzień 19 godz 12 min 37 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Dzięki. Tak czułem, że w prostowniku z Tesco leży szkopuł  
		
		
		
		
		
		
		
	  Zaraz poczytam jak się z tym w obecnych czasach obchodzić.
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Rosja w 2020 bez wizy | zz44 | Kwestie różne, ale podróżne. | 1 | 16.12.2018 23:42 | 
| Yamaha TTR600 vs Honda XR600R vs Honda XR650R | Wolo | Inne - dyskusja ogólna | 84 | 06.02.2018 11:38 |