|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2019
Miasto: Chełm
Posty: 320
Motocykl: CRF1100 DCT ES
![]() Online: 3 tygodni 2 dni 23 godz 3 min 32 s
|
![]()
Czołem. Napiszę kilka słów aby nie wyszło, że motór bez wad. Jeszcze ktoś gotów pomyśleć że Afryka najlepsza i anuluje zamówienie na GS'a
![]() Zaznaczam, że to subiektywna ocena. Mam własne wyobrażenie motocykla idealnego a jak powszechnie wiadomo ideałów nie ma. Kolejność przypadkowa: - dźwięk silnika nie tak świetny jak w 1000, - brak android auto (więcej na końcu), - przełączniki bez podświetlenia, - przełącznik kierunkowskazów zamieniony miejscem z przyciskiem klaksonu, - brak stopki centralnej w motocyklu wymagającym smarowania łańcucha, - akumulator wciąż tylko 6Ah, tak jak wcześniej "leży" na silniku, - akumulator siedzi w komorze z lekkim luzem, pasek pianki to grosze a bateria nie lata, - regulacja szyby angażuje obie ręce, - zbyt wysoka szyba (przy wzroście 183 cm, w dolnym położeniu siedzenia oraz w przy obniżonej szybie jej krawędź jest na wysokości oczu), - długi czas uruchamiania samego górnego wyświetlacza oraz konieczność potwierdzenia komunikatu, - 2 cm krótsze skoki zawieszeń względem poprzedniej AS, - blokada kierownicy kluczykiem możliwa tylko gdy kiera skręcona w lewo, - brak schowka na telefon, - to już chyba tradycja - osadzenie zębatki na wałku zdawczym, - wykończenie osłony tłumika jest lekko chropowate co utrudnia jej domycie, - handbary to tylko plastikowe osłony od wiatru, - rolgaz trochę jak zabawka z odpustu, luźne to to wzdłuż i w poprzek przez co zalatuje taniochą, - brak dedykowanego przycisku do podgrzewanych manetek, trzeba po prawej stronie kliknąć FN aby po lewej stronie włączyć i ustawić siłę grzania, - chłodnice wyglądają jak by ktoś je na szybkości prysnął srebrzanką w sprayu, - plastikowe osłony na chłodnicach skutecznie ochronią przed suchymi liśćmi, - łańcuch zamiast kardana, - widoczna nakrętka na górnej półce psuje estetykę, - ładowność bagażnika 10 kg, - doliczyłem się 3 rurek do okresowego spuszczania wydzieliny z silnika, - drobne błędy zawarte w instrukcji obsługi, - materiał którym pokryte jest siedzenie wygląda trochę jak zgrzewana cerata. Na razie tyle co pamiętam, jak zrobię kilka tys. km to pewnie coś dodam. Jeszcze trochę o połączeniu smartfona z Andoidem. Można podłączyć do moto 2 zestawy słuchawkowe i telefon. Jeśli chcemy korzystać z interkomu to musi być obsługiwany przez zestawy słuchawkowe. Motocykl nie ma wbudowanego interkomu. Po podłączeniu telefonu Afryka pobiera kontakty, możemy prowadzić rozmowy telefoniczne oraz słuchać muzy i dźwięków z telefonu (np. spotify, navi, yanosik, inne). Gdy mamy połączenie przychodzące to wyświetla nazwę kontaktu z książki, nie wiem czemu ale raz mi nie wyświetliło. W czasie jazdy możemy wykonać połączenie lecz tylko do kontaktów, które wcześniej umieściliśmy na liście ulubione (maks 20 kontaktów). Do innych możemy dzwonić gdy motocykl nie jedzie. Gdy smartfon jest połączony z motocyklem i nie słucham muzy ani nie gadam przez telefon to w zestawie słuchawkowym cały czas słyszę cichy szum (jakby ktoś trzymał nośną na CB). Nawet po dłuższym czasie nie przestaje "nadawać" szumu. Kolejna lipa to taka, że mam radio w zestawie słuchawkowym i gdy telefon połączony z motocyklem to nie da rady uruchomić radia. Brak Android Auto mega wykastrował funkcjonalność zabawki. Można liczyć na cud, że Honda doda obsługę w aktualizacji. Można zmienić telefon na jabłko. Można korzystać z komend głosowych asystenta google i w ogóle olać łączenie się z moto przez BT. Kiedyś nie mieliśmy komórek i jakoś się jeździło motocyklami. ![]() @mdxmd Wyświetla nazwę gdy ktoś dzwoni. @44FG Wziąłem DCT z elektroniczną zawiechą. @Novy Ringi świecą cały czas jako dzienne a jak włączą się mijania to ringi robią za pozycyjne i zmniejszają natężenie świecenia. Jak zasłonisz czujnik światła to mijania włączają się w sekundę a jak odsłonisz to wyłączają się po około 5 sekundach. Ringów nie da się wyłączyć. Można w ustawieniach na stałe włączyć mijania. Ostatnio edytowane przez Majster : 28.12.2019 o 23:10 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2018
Miasto: Słocina
Posty: 1,247
![]() Online: 2 miesiące 3 tygodni 2 dni 4 godz 16 min 58 s
|
![]()
Zrobione celowo, żeby nie regulować w trakcie jazdy. Np. w Suzuki V-Strom można regulować jedną ręką, ale by sięgnąć do uchwytu trza zsiąść z motoru. Z plecaczkiem to jest dopiero kłopot! Żono zsiądź na chwilę, bo se muszę szybkę poprawić...
![]() Reszta uwag do ogarnięcia. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2018
Miasto: Lublin
Posty: 733
Motocykl: ATAS 1000 '18
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 6 dni 7 godz 12 min 0
|
![]()
- blokada kierownicy kluczykiem możliwa tylko gdy kiera skręcona w lewo
Ha ha! To napisz jeszcze, że brak stopki bocznej z prawej strony... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
![]() Zarejestrowany: Nov 2019
Miasto: Chełm
Posty: 320
Motocykl: CRF1100 DCT ES
![]() Online: 3 tygodni 2 dni 23 godz 3 min 32 s
|
![]() Cytat:
Jeszcze brakuje mi w fabrycznych motocyklach podświetlenia stacyjki. Można bez tego żyć ale mam taką potrzebę. Tak wiem, istnieje system bezkluczykowy lecz także nie jest pozbawiony wad. Dodam też, że wadą dla mnie jest niesymetryczny wydech, w sensie tłumik z jednej strony. Można się śmiać. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||||||||
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]() Cytat:
Cytat:
Cytat:
Mam nadzieje, że odpowiednią ładowarkę masz / zakupiłeś... Cytat:
Cytat:
Cytat:
![]() Cytat:
Cytat:
Ostatnio edytowane przez nabrU : 29.12.2019 o 17:18 |
||||||||
![]() |
![]() |
#6 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2019
Miasto: Chełm
Posty: 320
Motocykl: CRF1100 DCT ES
![]() Online: 3 tygodni 2 dni 23 godz 3 min 32 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]() Cytat:
Ja u siebie w modelu 2017 wymieniłem standardową Yuasę AGM na LiFePO4 i ładuję też modelarską Redox Gamma. Podczas ładowania wybieram tylko LiFe i ilość ogniw z menu ładowarki i reszta ustawień standardowa dla tego typu aku. Ale z tego co pamiętam to napięcie ładowania jest ok. 14-15V |
|
![]() |
![]() |
#8 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,578
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 5 min 8 s
|
![]()
CCA od 2018 to 120A nędza przy 210A z 2017
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,578
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 5 min 8 s
|
![]()
Inne mają nawet przy 5Ah 330A, może ten w Crf waży 0.5kg co przy cenie ok 2000zł daje do myślenia
Ostatnio edytowane przez mdxmd : 29.12.2019 o 20:04 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Rosja w 2020 bez wizy | zz44 | Kwestie różne, ale podróżne. | 1 | 16.12.2018 22:42 |
Yamaha TTR600 vs Honda XR600R vs Honda XR650R | Wolo | Inne - dyskusja ogólna | 84 | 06.02.2018 10:38 |