| 
			
			 | 
		#11 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2017 
				Miasto: Marynino 
					
				
				
					Posty: 540
				 
Motocykl: NAT`18 
Przebieg: rośnie 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 5 dni 7 godz 19 min 56 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Byłem i ja pooglądać nowości... 
		
		
		
		
		
		
			Jechałem z ostrożnym nastawieniem na zmiany...ale po przymiarkach nabrałem wigoru ![]() Mała w ogóle nie przemawia, przy tej cenie i wyposażeniu wolałbym małą tenerę. Natomiast AS podpasowała. Wydaje się być zgrabniejsza, poręczniejsza od poprzedniej, nawet niżej się siedzi niż na mojej NAT. Zbiornik węższy i wyższy niż w poprzedniej, nie czuć tej masy i ogromu. Optymalnie nastawiłem się na ATAS z DCT, żadnych dodatków - komplet kufrów z torbami, centralka i coś tam jeszcze za 13tys to przesada. Wychodząc z salonu byłem prawie pewien, że w przyszłym roku dokonam zmiany. Ale w zaciszu domowym po spokojnej analizie pojawiły się wątpliwości...zamienić NAT z 2018 na ATAS 2020 z dopłatą ok 30 tys wydaje się chorym pomysłem. I doszedłem do wniosku, że w sumie to jedyne co bym zmienił w swojej, to z manuala na DCT. Z ciekawości, żeby spróbować, samemu się przekonać czy to taka frajda, afryka w automacie ![]() Także na spokojnie raczej pozostanę przy swojej "staruszce" ![]() Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka 
				__________________ 
		
		
		
		
	lepiej patrzeć na to, czego nie można puknąć, niż puknąć to, na co nie można patrzeć...  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Rosja w 2020 bez wizy | zz44 | Kwestie różne, ale podróżne. | 1 | 16.12.2018 23:42 | 
| Yamaha TTR600 vs Honda XR600R vs Honda XR650R | Wolo | Inne - dyskusja ogólna | 84 | 06.02.2018 11:38 |