|
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,578
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 5 min 46 s
|
![]()
jednym słowem efekt pierwszego zauroczenia mamy za sobą i doszedł do głosu zdrowy rozsądek
![]() a z drugiej strony to powinniśmy się cieszyć z takiego strzelania sobie w kolano bo "stare" CRF nie będą bardzo tracić już na wartości. U niezależnych dystrybutowów są jeszcze DCT za ok 48.000zł z bagażnikiem wyższą szybą i miejscem na własną nawigacje z wyborem kolorystyki już szału nie ma niestety... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,578
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 5 min 46 s
|
![]()
pozwolę sobie jeszcze dodać, że oprócz doskonałej uniwersalności CRF 2016-2019 to najładniejszy motocykl adventure w historii 2 kołowej motoryzacji!
z długowiecznością też bezie dobrze bo wiem to po sobie a raczej swojej 92.000km nie mam jakiś uwag co do trwałości, silnik nie bierze oleju na 12.000 nic nie ubywa nawet przy przelotach autostradowych. Cała pozostałość także jest w b.dobrej kondycji, lagi mają lekkie wytarcia i pójdą do anodowania po za tym jest ok. W przodzie mam jeszcze oryginalne łożyska, główka ramy także nie ruszana jeszcze i nie ma takiej potrzeby. W niektórych miejscach pojawiła się rdza ale brunox epoxy zatrzymał jej dalszy postęp. Wracając do wątku, zwykła CRF1100 2020 mogłaby być godną następczynią jednak muszą do niej dodać to co zabrali włącznie z kolorystyką a z resztą da się żyć. "Bezużyteczny jak na razie" tablet zawsze można zasłonić nawigacją i mamy wszystko co potrzebne. Ostatnio edytowane przez mdxmd : 30.11.2019 o 12:21 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2018
Miasto: Zabrze
Posty: 1,105
Motocykl: ATAS 2019
Przebieg: 11000
![]() Online: 3 tygodni 1 dzień 14 godz 24 min 33 s
|
![]()
Liczylem na przekladke bezdetek z nowej do swojej. Ale cena tu tez jest malo atrakcyjna, majac do wyboru 11tys za "hondowskie" albo komplet Alpina za 2 tys Euro, bralbym raczej opcje 2.
To nie jest tak ze nowa Honda to zly motocykl. Jak juz kiedys pisalem - Honda musiala zrobic od groma badan zanim utopila gigantyczne pieniadze w przygotowywanie tej nowej wersji. No i wyszlo im ze tego typu motocykli sprzeda sie najwiecej, ze tego chce najwiecej klientow. Elektronicznie, wygodnie, glownie asfaltowo ewentualnie szutrowo. Ale z tym legendarnym sznytem "adventure" jak na mezczyzne przystalo. No wyszlo drogo.. a w BMW jest tez drogo i sie sprzedaje ! ![]() Czy czuje bol dupy ze mam wersje 2019 a nie 2020, no nie czuje, serio. Nie zamienilbym, nowa wersja ma swoje plusy ktore chetnie bym dolozyl - ale ma za duzo plusow ujemnych, i sorry ale nie jest juz dla mnie tym "adventure". To juz bardziej cruiser ktory da rade jezdzic po szutrach, czego i tak pewnie nie sprobuje 80% klientow. Czego zaluje i z jakiego powodu czuje bol dupy to noo.. kierunek w ktorym zmierza Africa Twin. Ta legenda na ktorej wyroslem, z plakatu w moim pokoju, dzieciece marzenie ktore wtedy, w tym brych czasach wydawalo sie rownie nierealne jak lot na ksiezyc. Ten symbol przygody, niezlomnosci, bezkompromisowosci no i twardzielstwa w dzieciakowym rozumowaniu. A teraz mamy.. TO. Ja pie..ole Honda, trzeba bylo zrobic duzego tourera w tym stylu, czy cos, ale dlaczego Africa Twin ? Przyjdzie mi nie tylko dlugo cieszyc sie posiadana ATAS ale i dokupic stara dobra Afryke z plakatu, tak do posiadania w garazu i wspominania "jak to kiedys bylo lepiej" ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() |
![]()
O MTS Enduro zapomnieli wszyscy
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Rosja w 2020 bez wizy | zz44 | Kwestie różne, ale podróżne. | 1 | 16.12.2018 22:42 |
Yamaha TTR600 vs Honda XR600R vs Honda XR650R | Wolo | Inne - dyskusja ogólna | 84 | 06.02.2018 10:38 |