Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > Husqvarna 701

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 27.11.2019, 09:43   #1
Emek
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
 
Emek's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: Aug 2015
Miasto: Scyzortown
Posty: 11,171
Motocykl: No Afrika anymore
Emek jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 rok 7 miesiące 1 tydzień 6 dni 14 godz 18 min 48 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał chemik Zobacz post
ą tu jacyś praktycy, a nie teoretycy?
Samo pytanie jest bardziej teoretyczne niż praktyczne. Wiele zależy od sposobu użytkowania i zastosowanych zestawów napędowych. Z praktyki ori łańcuch w NAT padł po 17 tysiach, nowy wzmocniony DID przejechał ok 23 i zużycie jest niewielkie, sądzę że dobije do 30-35 jak piszesz. Jeden smaruje, drugi nie smaruje. Jeden pałuje a drugi grzecznie się turla. Nie wiem czy jesteś w stanie uzyskać miarodajne dane w zakresie zużycia napędu. Z wypowiedzi userów na innych forumach zakres do wymiany to ok 5 kkm do 25 kkm więc dość szeroko. W mojej CRF450 2015 służącej do napierania po krzakach mam jakies 3,5 koła nalotu i jeszcze nie wymianiałem. Kumpel zmienia raz w sezonie.
Emek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Wytrzymałość łańcucha Grzechu2012 NAT - Warsztat 168 28.09.2020 21:08
Wytrzymałość śrub zacisków z przodu Pils Hamulce, kola, opony 2 28.04.2019 23:08
Wytrzymałość skorupy kasku. Maniok Kaski 13 17.04.2009 10:37
luz łańcucha? kamol Rama, zawieszenia, napęd 12 16.05.2008 23:25


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 22:06.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.