|  05.06.2017, 21:48 | #1 | 
|  |  Wytrzymałość łańcucha 
			
			Przy jakich przebiegach zmienialiście napęd ? Ja mam już 20000km napęd na początku zielonego pola naciągu, zębatka przód ma minimalne zurzycie i zastanawiam się czy wymienić go przed podróżą około 15000 total. | 
|   |   | 
|  05.06.2017, 22:18 | #2 | 
|  |   
			
			U mnie wymiana calosci przy 33kkm - klient jechal na wycieczke, wymienilem troche na zaś. Zdawcza profilaktycznie przy 24kkm zmienilem. Do 35kkm by dociagnal bez problemu. | 
|   |   | 
|  05.06.2017, 23:28 | #3 | 
|  Zarejestrowany: Feb 2015 Miasto: Wlkp 
					Posty: 448
				 Motocykl: CRF 1000D Transalp-XL650V      CB750       BMW-R850R Przebieg: 400   Online: 6 dni 53 min 12 s |   
			
			Jak jesteś przed długim wyjazdem to sam sobie odpowiedz, czy nie lepiej wymienić. Jak robisz low budget, to niekoniecznie, jak chcesz spać spokojniej to wymień, a kiedyś możesz ten napęd dociorać jak będzie potrzeba, albo spylić na OLX ;-)
		 | 
|   |   | 
|  06.06.2017, 07:28 | #4 | 
|  |   
			
			Wiadomo, ryzykant nie jestem i na pewnych czesciach sie nie oszczedza ale ciekawi mnie ile wytrzymuje naped w NAT    | 
|   |   | 
|  06.06.2017, 08:06 | #5 | 
|  Zarejestrowany: Feb 2015 Miasto: Wlkp 
					Posty: 448
				 Motocykl: CRF 1000D Transalp-XL650V      CB750       BMW-R850R Przebieg: 400   Online: 6 dni 53 min 12 s |   
			
			Nie zmieniaj, to się przekonasz ;-) . Pewnie da radę, ale w sytuacji kryzysowej zawsze możesz sobie zadać pytanie, po co się uczyć na błędach.
		 | 
|   |   | 
|  06.06.2017, 08:29 | #6 | 
|  |   
			
			No dobra! Wiemy co trzeba wymienić i co mieć w zapasie z 'listy' Ale czy są już sprawdzone bolączki NAT na które zwrócic uwage przed wyjazdem?! Btw. Żeby to niebyła azja to moze i bym sie porwał na wyjazd na obecnym napędzie :/ | 
|   |   | 
|  06.06.2017, 15:55 | #7 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2013 Miasto: Lubelskie 
					Posty: 2,614
				 Motocykl: CRF1000 Przebieg: 149 000   Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 4 godz 36 min 4 s |   
			
			dopóki trzymają uszczelnienia łańcuch praktycznie się nie zużywa, później to już reakcja łańcuchowa, przed wyjazdem może wydawać się ok a po 2-3tyś. będzie leciał na pysk.  Jeżeli moto nie użytkujesz w terenie to posiadając oliwiarkę można bez problemu zrobić do 30.000km przy standardowym napędzie, ale zmieniając np. na wzmocniony nawet do 40.000km, trochę zależy też od stylu jazdy.... | 
|   |   | 
|  06.06.2017, 16:00 | #8 | 
|  |   
			
			Żeby tak w endurakach się zużywały ... U mnie w exc zdawcza 1000-1500 i do kosza, łańcuch 3,5 tys i szmata 
				__________________ Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły. | 
|   |   | 
|  06.06.2017, 19:17 | #9 | 
| nOOb   Zarejestrowany: Jun 2013 
					Posty: 515
				 Motocykl: RD03   Online: 6 dni 6 godz 59 min 9 s |   
			
			spotkałem kiedyś w trasie gościa z niemiec na LC8 i mowi, ze ma scottoilera i naped wytrzymuje mu nawet 70k km...... co o tym myślicie? czy to w ogole możliwe?
		 | 
|   |   | 
|  06.06.2017, 19:36 | #10 | 
|  Zarejestrowany: May 2010 Miasto: Grabina Radziwiłłowska 
					Posty: 125
				 Motocykl: RD07b Przebieg: 38Kkm   Online: 1 miesiąc 3 dni 19 godz 4 min 41 s |   
			
			może rozrząd?
		 | 
|   |   | 
|  | 
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Olejarka łańcucha | VictorZ | Wszystko dla Afryki | 32 | 02.04.2024 17:43 | 
| olejarka łańcucha:) | Jacek12-j1 | Wszystko dla Afryki | 11 | 30.06.2014 21:15 | 
| Wytrzymałość skorupy kasku. | Maniok | Kaski | 13 | 17.04.2009 11:37 |