![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
Jeśli dobrze pamiętam, po odpaleniu i na światłach NAT pobierała kilka amper czyli powiedzmy nie więcej niż te 90W.
Odnosząc się do pytania autora wątku - te pozostałe 400W, dobra 300W wystarczy na oświetlenie ledami całego domu albo zagotowanie 1L wody w 2 minuty. Śmiało więc podłączaj manetki i ledy ile wlezie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Zarejestrowany: Sep 2019
Miasto: Mława
Posty: 13
Motocykl: CRF 1000
![]() Online: 9 godz 31 min 2 s
|
![]() Cytat:
Pobór przy pracy 90W to nie wszystko czym zaspokaja się motocykl. Przy leśnych jazdach, dużo pracują wentylatory, przy pracujących wentylatorach zdarza się odpalać motor (po zaduszeniu w piachu) ... Ktoś obliczył główny bezpiecznik na 30A, więc rezerwy prądu z obliczeń pozostałe od 4 do 10 A max w zależności od wysokości napięcia które wstawiamy do wzoru. Oxfordy ciągną 4A ... więc zaczyna się robić biednie ... W weekend posiedzę z miernikiem i postaram się pomierzyć max pobory bez dodatkowego elektro-szpeju Ostatnio edytowane przez daro_mlawa : 17.10.2019 o 05:33 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
DRZ 400 mało prądu | Andrzej_Gdynia | Inne - dyskusja ogólna | 10 | 15.09.2013 23:42 |
kolejność przewodów z alternatora | Baal | Układ elektryczny i zapłonowy | 13 | 10.12.2010 17:14 |
Dekiel alternatora | Misza | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 2 | 03.12.2008 08:21 |