![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Zarejestrowany: Sep 2019
Miasto: Mława
Posty: 13
Motocykl: CRF 1000
![]() Online: 9 godz 31 min 2 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Zarejestrowany: Sep 2019
Miasto: Mława
Posty: 13
Motocykl: CRF 1000
![]() Online: 9 godz 31 min 2 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Zarejestrowany: Sep 2019
Miasto: Mława
Posty: 13
Motocykl: CRF 1000
![]() Online: 9 godz 31 min 2 s
|
![]()
Główny bezpiecznik zabezpiecza ilość prądu niezbędną do podtrzymania czynności życiowych organizmu Afryczki (w tym przypadku)
![]() I idąc tym tropem, skoro został obliczony na 30 A, to suma wszystkich poborów ( 2x wentylator, rozrusznik, pompa paliwowa i pozostałe ukryte pobory muszą się mieścić w 30A - nieprzekraczalnie ) ale ten wynik nie mówi nam ile uciąga alternator 🙂🤔 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
DRZ 400 mało prądu | Andrzej_Gdynia | Inne - dyskusja ogólna | 10 | 15.09.2013 23:42 |
kolejność przewodów z alternatora | Baal | Układ elektryczny i zapłonowy | 13 | 10.12.2010 17:14 |
Dekiel alternatora | Misza | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 2 | 03.12.2008 08:21 |