Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 03.07.2009, 18:46   #1
Lepi


Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,602
Motocykl: 690 Enduro
Lepi jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 22 min 10 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał ramires Zobacz post
Może nie działać, bo to pompa jak na mój gust jest "przelewowa" z układem zwrotnym paliwa. Pompa w AT jest ciśnieniowa - pracuje tylko do dobijania ciśnienia w układzie paliwowym, mam na myśli ciśnienie paliwa a nie kompresję jakąś.

Tak więc jak ktoś podepnie zwrotny przelew paliwa to pompa się nada, jeśli nie ... bogaty człowiek, bo paliwo jak już "wypłynie z baku" to już nie wróci. Tak ja przynajmniej to rozumiem
W praktyce bedzie wygladać to tak, ze albo zaworki pływaka będę trzymac i pompa bedzie pracować caly czas przeciażona albo puszcza i bedzie sie przelewalo paliwo. Raczej to pierwsze.
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..."
Lepi jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 03.07.2009, 21:52   #2
Kuba
 
Kuba's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Częstochowa
Posty: 1,376
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Kuba jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 4 godz 47 min 14 s
Domyślnie

tu mam coś ciekawego:
http://www.andreeweb.de/Motorrader/E...pumpe_der.html

+

http://www.andreeweb.de/Motorrader/N...urg_pumpe.html

i powinno być git!
Kuba jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 06.07.2009, 09:40   #3
chomik

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 2,754
Motocykl: RD03 RD07a Tenere700 WR
Przebieg: 666
chomik jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 tygodni 15 godz 37 min 43 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Lepi Zobacz post
W praktyce bedzie wygladać to tak, ze albo zaworki pływaka będę trzymac i pompa bedzie pracować caly czas przeciażona albo puszcza i bedzie sie przelewalo paliwo. Raczej to pierwsze.
A w praktyce, jadę już 15k na pompie, która tak działa i niech sobie będzie przeciążona... a AT pali 5-6 litrow....
__________________
www.motopodroze.pl
chomik jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 06.07.2009, 10:49   #4
Vooytas
status-TAK stan cywilny-TAK....
 
Vooytas's Avatar


Zarejestrowany: Jun 2006
Miasto: Mikołów
Posty: 1,219
Motocykl: K750
Przebieg: Tak,
Vooytas jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 1 dzień 12 godz 22 min 48 s
Domyślnie

A co sądzicie o tym żeby:

jeden kranik traktować jako dolot do pompy a drugi jako powrót nadmiaru z pompy?
Można dać jakiś odcinek mniejszej średnicy żeby jakieś ciśnienie w układzie utrzymać. Pompa powinna mnieć mniejszy wysiłek i będzie chłodzona paliwem non stop.
Vooytas jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
brak pompy rambo Uklad paliwowy i wydechowy 31 31.05.2013 00:51
Pompa FACET i cos tam o Pierburg (zamienniki oryginału) Mecia Uklad paliwowy i wydechowy 54 30.03.2012 22:42
zasilanie pompy rafalkefir Uklad paliwowy i wydechowy 29 14.04.2011 21:03
Demontaż pompy oskar_z Uklad paliwowy i wydechowy 14 29.05.2010 21:12
szał pompy. Vooytas Uklad paliwowy i wydechowy 3 03.07.2009 08:06


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:46.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.