Africa Twin Forum - POLAND

Africa Twin Forum - POLAND (http://africatwin.com.pl/index.php)
-   Uklad paliwowy i wydechowy (http://africatwin.com.pl/forumdisplay.php?f=6)
-   -   Pierburg - zamienik pompy (http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=3694)

Lepi 03.07.2009 14:30

Pierburg - zamienik pompy
 
Cytat:

Napisał chomik (Post 65270)
A tu pompa która wystarczy do AT :)

http://www.pompy.net/sklep,2130,,,03...,360770,0.html

Chyba jednak nie, na stronie jest podane "Podstawowymi wymogami umożliwiającymi jej zastosowanie jest m.in. posiadanie odpływu paliwa w gazniku"
Jest cos takiego w Afri??

chomik 03.07.2009 14:42

Cytat:

Napisał Lepi (Post 65276)
Chyba jednak nie, na stronie jest podane "Podstawowymi wymogami umożliwiającymi jej zastosowanie jest m.in. posiadanie odpływu paliwa w gazniku"
Jest cos takiego w Afri??

Moim zdaniem będzie działać, ale ja tylko gryzoń, nie mechanik...

ramires 03.07.2009 15:30

Może nie działać, bo to pompa jak na mój gust jest "przelewowa" z układem zwrotnym paliwa. Pompa w AT jest ciśnieniowa - pracuje tylko do dobijania ciśnienia w układzie paliwowym, mam na myśli ciśnienie paliwa a nie kompresję jakąś.

Tak więc jak ktoś podepnie zwrotny przelew paliwa to pompa się nada, jeśli nie ... bogaty człowiek, bo paliwo jak już "wypłynie z baku" to już nie wróci. Tak ja przynajmniej to rozumiem :)

Lepi 03.07.2009 18:46

Cytat:

Napisał ramires (Post 65287)
Może nie działać, bo to pompa jak na mój gust jest "przelewowa" z układem zwrotnym paliwa. Pompa w AT jest ciśnieniowa - pracuje tylko do dobijania ciśnienia w układzie paliwowym, mam na myśli ciśnienie paliwa a nie kompresję jakąś.

Tak więc jak ktoś podepnie zwrotny przelew paliwa to pompa się nada, jeśli nie ... bogaty człowiek, bo paliwo jak już "wypłynie z baku" to już nie wróci. Tak ja przynajmniej to rozumiem :)

W praktyce bedzie wygladać to tak, ze albo zaworki pływaka będę trzymac i pompa bedzie pracować caly czas przeciażona albo puszcza i bedzie sie przelewalo paliwo. Raczej to pierwsze.

Kuba 03.07.2009 21:52

tu mam coś ciekawego:
http://www.andreeweb.de/Motorrader/E...pumpe_der.html

+

http://www.andreeweb.de/Motorrader/N...urg_pumpe.html

i powinno być git! :Thumbs_Up:

hero 04.07.2009 23:59

To po to nasi dziadkowie walczyli z faszyzmem a potem z rusycyfikacją by teraz przyszło kupować nam pompy od gebelsów?
A teraz świat schodzi na ewropę i język królowej.

A co do tematu to wynika z pisma obrazkowego i części pisanej (nie wszystko zakumałem) , że bedzię dzialac po dodaniu przekaznika , zmianie wtyku i kilu innych robotach ślusarsko - elektrycznych. Tyle czy warto?
Bo pompa nowa niewiele droższa od tej, a czas i mordowanie sie z materia myśle że tez sie liczą

PawelZDR 05.07.2009 01:55

Warto bo ten Pierburg będzie żył o wiele dłużej niż oryginał.Pompy te są bez problemu dostępne w Polsce i jest to o wiele lepsza opcja niż pompy FACET które przy Pierburg-u są jak maluch przy Mercedesie.

chomik 06.07.2009 09:40

Cytat:

Napisał Lepi (Post 65299)
W praktyce bedzie wygladać to tak, ze albo zaworki pływaka będę trzymac i pompa bedzie pracować caly czas przeciażona albo puszcza i bedzie sie przelewalo paliwo. Raczej to pierwsze.

A w praktyce, jadę już 15k na pompie, która tak działa i niech sobie będzie przeciążona... a AT pali 5-6 litrow....

Vooytas 06.07.2009 10:49

A co sądzicie o tym żeby:

jeden kranik traktować jako dolot do pompy a drugi jako powrót nadmiaru z pompy?
Można dać jakiś odcinek mniejszej średnicy żeby jakieś ciśnienie w układzie utrzymać. Pompa powinna mnieć mniejszy wysiłek i będzie chłodzona paliwem non stop.

Dzieju 06.07.2009 11:01

Generalnie powinno zdać egzamin, pozostaje tylko kwestia doboru średnicy powrotu, ale wydajności są na tyle duże że powinno wystarczyć na gaźniki.
Pozostaje spróbować.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:57.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.