![]() |
Pierburg - zamienik pompy
Cytat:
Jest cos takiego w Afri?? |
Cytat:
|
Może nie działać, bo to pompa jak na mój gust jest "przelewowa" z układem zwrotnym paliwa. Pompa w AT jest ciśnieniowa - pracuje tylko do dobijania ciśnienia w układzie paliwowym, mam na myśli ciśnienie paliwa a nie kompresję jakąś.
Tak więc jak ktoś podepnie zwrotny przelew paliwa to pompa się nada, jeśli nie ... bogaty człowiek, bo paliwo jak już "wypłynie z baku" to już nie wróci. Tak ja przynajmniej to rozumiem :) |
Cytat:
|
tu mam coś ciekawego:
http://www.andreeweb.de/Motorrader/E...pumpe_der.html + http://www.andreeweb.de/Motorrader/N...urg_pumpe.html i powinno być git! :Thumbs_Up: |
To po to nasi dziadkowie walczyli z faszyzmem a potem z rusycyfikacją by teraz przyszło kupować nam pompy od gebelsów?
A teraz świat schodzi na ewropę i język królowej. A co do tematu to wynika z pisma obrazkowego i części pisanej (nie wszystko zakumałem) , że bedzię dzialac po dodaniu przekaznika , zmianie wtyku i kilu innych robotach ślusarsko - elektrycznych. Tyle czy warto? Bo pompa nowa niewiele droższa od tej, a czas i mordowanie sie z materia myśle że tez sie liczą |
Warto bo ten Pierburg będzie żył o wiele dłużej niż oryginał.Pompy te są bez problemu dostępne w Polsce i jest to o wiele lepsza opcja niż pompy FACET które przy Pierburg-u są jak maluch przy Mercedesie.
|
Cytat:
|
A co sądzicie o tym żeby:
jeden kranik traktować jako dolot do pompy a drugi jako powrót nadmiaru z pompy? Można dać jakiś odcinek mniejszej średnicy żeby jakieś ciśnienie w układzie utrzymać. Pompa powinna mnieć mniejszy wysiłek i będzie chłodzona paliwem non stop. |
Generalnie powinno zdać egzamin, pozostaje tylko kwestia doboru średnicy powrotu, ale wydajności są na tyle duże że powinno wystarczyć na gaźniki.
Pozostaje spróbować. |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:57. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.