|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 6,007
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
![]() Online: 10 miesiące 3 tygodni 3 dni 4 godz 24 min 42 s
|
![]()
Przejedź się na zmiane 1290 i NAT zrozumiesz moje mówienie o klocowatości i mocy
![]() TC w nat mogę regulować/wyłączyć w czasie jazdy 1 kliknięciem.
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() |
![]() Cytat:
![]() 1290 robi wrażenie napompowania jak ATAS. TC/ ABS u mnie chyba po 3ch nie pamietam bo przecież nie klika się tego co chwilę.. ![]() NAT jest super, tylko trcohę za bardzo "uczesana" jak dla mnie.. ![]()
__________________
Życie jest za krótkie żeby jeździć singem czy rzadówką.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wady i zalety Big Twins od KTM-a 1090/1190/1290 | Dubel | KTM | 1115 | 27.04.2025 18:50 |