Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > KTM

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 23.07.2019, 10:04   #1
madafakinges
 
madafakinges's Avatar


Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 6,016
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
madafakinges jest na dystyngowanej drodze
Online: 10 miesiące 3 tygodni 5 dni 12 godz 15 min 56 s
Domyślnie

Jeździłęm na 1290r zapierdala to okrutnie, jednak jest to już 'poważny motocykl'.
Mocy ma tyle za na 3. przy 140 wstaje na koło z gazu i ciągnie pod 200 na gumie.
Zawias lux, heble lux, jednak w porównaniu do 990 jest mniej zabawowy. Stare LC8 mimi że o 50% słabsze żywiołowo reagowało na ruch manetką, można było się powygłupiać na kole i polatać bokami.
Tutaj te 1300 pojemnoścu zmusza do tego, żeby skupić się przy każdym odwinięciu, jest odczówalnie cięży(na wadze z pełnym bakiem pokazał 242kg).
Stare lc8 to było enduro na sterydach, 1290 to szosówka przygotowana do jazdy w terenie.
Przeszkadało mi;
-opóżniona reakcja na gaz, po otwarciu ma takie 0,5s zawachanie i dopiero przyspiesza
-bezkluczykowość jakoś nie ufam w tym temacie KTM...
-mnogość elektroniki, żeby wyłączyć TC i ABS trzeba poświęcić z 10s za każdym razem jak odpali się moto wterenie będzie to bardzo irytujące, choć z drugiej strony, tak jak uważam że w NAT TC jest zbędne, tak w tym potworze lepiej żeby było...
Nieakceptowalne dla mnie, w szczególności po przesiadce z NAT jest grzanie w nogi, jeździłem w 24stopniach, w wysokich butach i spodniach moto(taki strój załątwiał sprawe grzania w 9x0) i przez większość czasu utrzymywałęm duże prędkości, a mimo to zgrzało mi nogi, nie wyobrażam sobie przejazd przez zakorkowane miasto w 30st. upale.
Podsumowując;
MOC, MOC, MOC... nie kupiłby go sobie.
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga.

Ostatnio edytowane przez madafakinges : 23.07.2019 o 11:07
madafakinges jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 23.07.2019, 10:54   #2
czaja


Zarejestrowany: Apr 2011
Miasto: Dukla
Posty: 102
Motocykl: 1290SAR,990S,SXC
czaja jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 19 godz 21 min 46 s
Domyślnie

20190721_115441.jpg
Trzeba było jechać że mną byś sobie wygrzał jajka w 37 stopniach w podgoricy.
czaja jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 23.07.2019, 14:40   #3
Pirania
 
Pirania's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jun 2010
Miasto: Nowy Targ
Posty: 2,334
Motocykl: Ready to Race & AT
Pirania jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 dni 22 godz 13 min 16 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał madafakinges Zobacz post
Podsumowując;
MOC, MOC, MOC... nie kupiłby go sobie.
Eeeee... chyba trochę przesadzasz z tą mocą..! Niby 160 KM a płynnie fajnie oddaje tą moc, może to kwestia oswojenia się.. Zawsze możesz zredukować moc do 100KM przy mapach Off... na opcji rain też nuda się na nim pojawia!

Fakt jajka grzeje.., klocowatości nie czuć czy to na asfalcie czy na to szutrach.. w miekkie się nie pcham bo wiadomo że go masa zabije..

Obsługa TC czy ABS czy mam moża pod "szybki" guzik ustawić i zmiana to 3 kliknięcia..

Osobiście dla mnie mega moto z wysokim "bezpieczeństwem czynnym", koniec problemów z wyprzedzaniem..

PS
Nie kupiłbym...ale 790tki! Ale o tym w innym wątku..

Raczej moto nie dla początkującego..
__________________
Życie jest za krótkie żeby jeździć singem czy rzadówką..
Pirania jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Wady i zalety Big Twins od KTM-a 1090/1190/1290 Dubel KTM 1117 06.05.2025 09:45


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:07.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.