|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,909
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 47 min 30 s
|
Triumph Scrambler XE
|
|
|
|
|
|
#2 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2016
Miasto: Zakopane
Posty: 406
Motocykl: NAT
Online: 1 tydzień 6 dni 15 godz 36 min 15 s
|
Fajnie. Tylko ciekawe co na to mój pasażer... Otwierając ostatnio katalog z nowymi jednosladami, patrząc na moje potrzeby i wymagania od motocykla, na ta chwile nie widzę w tym segmencie na rynku alternatywy dla NAT. Są na rynku gmole i stelaże co wystarczająco chronią motocykl, o czym wszyscy wiemy . Ja chyba za mało wymagam od NAT, ale na ta chwile patrząc przez pryzmat konkurencji jest dobrze. Ale wracając do tematu, handbary ostatnio połamałem - bubel
|
|
|
|
|
|
#3 |
![]() |
Ten bubel jest tańszy o ok 1/3 od MTS Enduro czy też GSA. To cza wziąć pod uwagę
|
|
|
|
|
|
#4 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,909
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 47 min 30 s
|
Jakbym chcial jezdzic z pasażerem albo bylo by dla mnie wazne czy mu wygodnie to kupilbym GSa.95KM dla dwojga plus bagaz to jakiś zart. Multistrada enduro miala by wtedy pole do popisu.
|
|
|
|
|
|
#5 |
![]() |
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
|
|
|