|
|
|
|
#1 |
|
Ajde Jano
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Rataje Słupskie
Posty: 6,910
Motocykl: Raczej nie będę miał AT
Galeria: Zdjęcia
Online: 9 miesiące 3 tygodni 3 dni 8 godz 31 min 22 s
|
Mam u siebie zamki chińskiej produkcji ale w środku jest też podobno japoński silniczek . Zamek przestał działać, gdy go otworzyłem to w środku był zmielony materiał i brak dwóch śrubek z czterech które zabezpieczały jeden z elementów. Wszystkie wkręty były wyluzowane, gdy pomyślałem o pozostałych zamkach i podobnej możliwości to zacząłem się zastanawiać czy nie lepiej było zrobić zamykane drzwi na oryginalny klucz. Niestety zepsuł się ten japoński silniczek
![]()
__________________
BMW Club Praha 001 1.Nigdy nie polemizuj z idiotą. Sprowadzi cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem. 2.Czasami lepiej milczeć i sprawić wrażenie idioty, niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości. |
|
|
|
|
|
#2 |
![]() |
Radio, ja nie chcę królowej zamieniać bo nie chcę dokładać 3 dych do MTS
![]() Jedyne co to trochę żałuję, że nie kupiłem DCT. Stary człowiek, stare przyzwyczajenia, nieufność do nowości
|
|
|
|
|
|
#3 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2018
Miasto: Słocina
Posty: 1,346
Online: 2 miesiące 3 tygodni 4 dni 9 godz 36 min 18 s
|
Cytat:
W świetle tych ostatnich spawów, moje dylematy to pikuś.
|
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Moderator
![]() Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Niemcownia
Posty: 3,384
Motocykl: CRF 1000D/DCT
Przebieg: 48k+
Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 34 s
|
Cytat:
Z czasem (niedługim) docenisz tą skrzynię. Chłonąć będziesz w pełni przyjemność z jazdy i otaczających Cię widoków. Przejedź się najpierw z taką skrzynią i zobacz czy to dla Ciebie będzie dobry wybór. Sądzę, że tak
__________________
Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła
|
|
|
|
|
|
|
#5 | |
![]() |
Cytat:
Nie wiem jak mało trzeba jeździć, żeby zmiana biegów w jakikolwiek sposób absorbowała uwagę kierowcy tak, żeby musiał odrywać wzrok od drogi/widoków. PS. Jak kiedyś znowu będę miał NAT, to tylko ATAS i DCT
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,909
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 47 min 30 s
|
Ja dzsiaj nadal brałbym zwykla dct. Po co ci krowa atas?
|
|
|
|
|
|
#7 |
![]() |
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Moderator
![]() Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Niemcownia
Posty: 3,384
Motocykl: CRF 1000D/DCT
Przebieg: 48k+
Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 34 s
|
Cytat:
Przytoczę moją wypowiedź o zajebistości NAT - konkretnie punkt pierwszy. http://africatwin.com.pl/showpost.ph...52&postcount=5 A skoro już w temacie bubla jesteśmy to polecam wczytanie się na temat hałasującego kosza sprzęgłowego/sprzęgła w manualu. Dlatego też DCT
__________________
Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
![]() |
Jest przecież jeszcze kwestia wielkości kierownika i to chyba przesądza o tym czy NAT czy ATAS
|
|
|
|
|
|
#10 |
![]() |
[QUOTE=Novy;635839]W krótkim opisie chciałem ująć jak najwięcej.
Przytoczę moją wypowiedź o zajebistości NAT - konkretnie punkt pierwszy. http://africatwin.com.pl/showpost.ph...52&postcount=5 A skoro już w temacie bubla jesteśmy to polecam wczytanie się na temat hałasującego kosza sprzęgłowego/sprzęgła w manualu. To prawda, w mojej od około 20kkm było słychać kosz. Ale nie ma co się bać, w starej 07 hałasuje mi już dobrze - ale to wystarczy na światłach klamkę wciśniętą trzymać i jakoś jest
|
|
|
|