|  31.01.2019, 14:33 | #21 | 
|  Zarejestrowany: Nov 2010 Miasto: Wrocław 
					Posty: 1,419
				 Motocykl: Husqvarna 701 Enduro   Online: 1 miesiąc 4 tygodni 15 godz 23 min 25 s |   | 
|   |   | 
|  31.01.2019, 14:43 | #22 | 
| I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24  |   
			
			Szerokość w terenie nie pomaga a i na czarnym w takom moto nie widzę wielu zalet. Ale kto co lubi   . | 
|   |   | 
|  31.01.2019, 17:30 | #23 | |
|  Zarejestrowany: Oct 2014 Miasto: Warszawa 
					Posty: 273
				 Motocykl: XT660Z, HSQ701   Online: 1 tydzień 6 dni 22 min 18 s |   Cytat: 
  Jako oni to zhomologowali? Opona 140ka na 2,5 calowej feldze? A dodatkowo - po co? Po mojemu kompletny bezsens...   
				__________________ "Lepszy kloc z pannami, niż legenda z kompleksami  " - Louis Ostatnio edytowane przez Arkan : 31.01.2019 o 17:39 | |
|   |   | 
|  31.01.2019, 20:12 | #24 | 
|  |   
			
			Wieczór Może te 20 kg to niewiele ale na jednym ukraińskim wyjeździe kolezka na 690 (tutejszy, może potwierdzi) złapał bodajże 8 gum, lżejszy endurak 1. Miękkie gumy fajnie wszędzie robią ale generalnie też na niskich cisnieniach wiec na szosie będzie kulawo, no i krótko. Jak wokół komina nie oznacza gór a raczej polskie piaseczki i błota obstawiam jednak dużo trwalsze a i tańsze s12. Dodam, że s12 wytrzymują na ciśnieniach rzędu 0,3/0,5 bara do 4 tkm. Nasza ekipa (fakt, tylko jeden na LC4) ciągle lata tych oponkach i jest hepi, ale do Rumunii i zimą zakładamy jednak inne, bardziej miekkie gumki. Co do szerokości - twierdzę że jedyna zaleta szerszej gumy w terenie jest jej trwałość. Przy cytowanych s12 120 robi około 1000 km mniej niż 140 na tym samym motku, pod tym samym szoferem. Pozdr rr 
				__________________ Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie. Ostatnio edytowane przez rrolek : 31.01.2019 o 20:18 | 
|   |   | 
|  11.02.2019, 08:32 | #25 | 
| Zarejestrowany: Jan 2019 
					Posty: 4
				 Motocykl: RD03   Online: 3 godz 5 min 55 s |  90/10 opony 
			
			michelin na 10% asfalt 90% teren, proponuje oponę AC10 - miał ktoś z tym jakiś kontakt ?
		 | 
|   |   | 
|  11.02.2019, 12:13 | #27 | |
|  Zarejestrowany: Mar 2009 Miasto: Gwe/Warszawa 
					Posty: 3,484
				 Motocykl: CRF1000, RD04   Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 17 min 16 s |   Cytat: 
 Co do AC10 to potwierdzam słowa Rumpla...w 690 z przodu nie robi, po jednej UA poszła na półkę...niby dobrze wygląda i kosztuję przyzwoicie, ale moto pływał okrutnie w terenie i nie miał trakcji...dużo lepiej spisywała się MT21... 
				__________________ Afra - jedyna, wierna kochanka!!!!  Pożegnane bez żalu: 990S, 690R, DR650SE, XF650 | |
|   |   | 
|  06.03.2019, 20:39 | #28 | 
|  Zarejestrowany: Nov 2010 Miasto: Wrocław 
					Posty: 1,419
				 Motocykl: Husqvarna 701 Enduro   Online: 1 miesiąc 4 tygodni 15 godz 23 min 25 s |   
			
			A motoz tractinator desert H/T? Ktoś na tym jeździł? To opona na twarde skaliste podłoże i piach. Sądząc po gęstości bieżnika w błocie nie robi. Może stanowić ciekawą alternatywę jako opona podróżnicza (czyli kategoria 2 z pierwszego posta).
		 | 
|   |   | 
|  06.03.2019, 20:41 | #29 | 
| I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24  |   
			
			Korbol zjeździł taką. Miałem okazję kawałek się przejechać. Jest tak jak piszesz , na twardym bardzo dobrze, w błocie się ślizga ale nie ma tragedii.
		 | 
|   |   | 
|  04.06.2019, 08:41 | #30 | 
|  Zarejestrowany: Nov 2010 Miasto: Wrocław 
					Posty: 1,419
				 Motocykl: Husqvarna 701 Enduro   Online: 1 miesiąc 4 tygodni 15 godz 23 min 25 s |   
			
			Jako opcja 1 z pierwszego posta założyłem Michelin S12 i jestem zadowolony. Dołożyłem do nich dętki UHD, trzymaki i ciśnienie 1,5 atm. Nalatane mają 2 tys. km i są w połowie zużycia.
		 | 
|   |   |