|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,579
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 25 min 52 s
|
![]()
muszę przyjrzeć się taj redukcji bo nigdy nie zaobserwowałem, ale z drugiej strony to co miałoby się zepsuć, że nie redukuje przy odkręceniu manetki. Tryb D byłby idealny gdyby nie srał się tak z wyższymi biegami.
Co do spalania różnica pomiędzy D a S1 jest nie do ustalenia.... czyli żadna jak się jedzie spokojnie. W trybie D można jedynie jeździć solo na równinach bo nawet wjazd na dojazdówkę do autostrady przy prędkości 58km/h pakuje 6 bieg i się telepie bo ma pod górkę i mu ciężko, zredukuję ręcznie to i tak po 200m znowu pakuje tą 6 i znowu zdycha. Dlatego chciałem to przesunąć trochę wyżej ale nie do S1 bo to już zbyt wysoko jak dla mnie .... lubię się toczyć po dziadowsku ![]() odnośnie przeróbek to o ile softu zmodyfikować pewnie się nie da to sygnał z rolgazu można pogonić trochę inną charakterystyką, trzeba tylko ustalić skąd sterownik DCT go bierze czy ze sterownika silnika a jeżeli tak to w jakiej postaci czy jest to analog czy cyferki... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Dec 2017
Miasto: Warszawa
Posty: 114
Motocykl: CRF1000 DCT
![]() Online: 2 tygodni 10 godz 9 min 42 s
|
![]() Cytat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Modyfikacje Husqvarna 701 | 7Greg | Husqvarna 701 | 502 | 02.11.2024 11:05 |