Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 12.11.2018, 11:37   #11
bicio
przemieszczacz
 
bicio's Avatar


Zarejestrowany: Sep 2009
Miasto: Skierniewice
Posty: 1,764
Motocykl: LC8, exc-f 250
bicio jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 3 tygodni 3 dni 19 godz 30 min 15 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Neo Zobacz post
Trochę pogrzebałem, znalazłem jedynie artykuł po angielsku wypuszczony po 10 latach AT na rynku. Rzeczywiście wydźwięk początku sugeruje niepochlebne opinie ówczesnych motocyklistów (pamiętacie, prawda? - to pytanie do forumowej starszyzny ).



http://web.archive.org/web/199905081...e/10years.html

Tłumaczenie bardzo z grubsza:

W tamtych czasach moczyliśmy się ze śmiechu. To co 10 lat temu pokazywano w salonach sprzedawców wyglądało jak sterta plastiku po wpadnięciu w kilka wiader z farbami. Za ciężki i monstrualny, oszałamiający i efektowny. Pokazowy pojazd na dojazdy do kawiarni czy na dyskotekę ale nie enduro do pokonywania światowych szutrów. Prawdziwy motocyklista nigdy by nie wsiadł na XRV 650 z własnej woli. Tego byliśmy całkiem pewni.
Haha, dobre, zwłaszcza o tych kawiarniach
Bardziej co prawda chodziło mi o wrażenia po ukazaniu się na rynku następcy RD03 bo są pewne analogie do ATAS, ale widać 650 też była ciekawie odbierana w tamtych czasach
__________________
'03 Hello Kitty

Słowiański Zimny Wiatr
bicio jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:37.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.