|
|
|
|
#1 | |
![]() Zarejestrowany: Jul 2016
Miasto: Zagórów
Posty: 467
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 2 miesiące 3 dni 23 min 12 s
|
Cytat:
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
trampkarz emeryt
![]() |
Dubel... 160 koni i 140km na 217 masy na sucho? Bałbym się na to wsiadać, runda na 990Adv już zostawiła mi trwały ślad w psychice
![]() Faktem jest że DL1000 mocy oczywiście tyle nie ma (nie ta epoka i chyba inne założenia - choć oryginalny silnik TL1000R miał 135hp i 108nm...) ale przynajmniej masa suchego na poziomie 208kg, jak na litrowy motocykl - chyba bardzo przyzwoicie Co do NAT to mogę tylko powiedzieć że wizualnie jest super, a doświadczenia praktycznego nie mam Fajna byłaby jako motocykl do (prawie) wszystkiego.
|
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Nawigacja -asfalt | NUROFEN | GPS | 57 | 05.11.2018 16:48 |
| Rumunia 05-20.08 asfalt szuter | ferdek | Umawianie i propozycje wyjazdów | 8 | 02.08.2016 13:36 |