|
![]() |
#1 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Jul 2016
Miasto: Zagórów
Posty: 465
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 2 miesiące 2 dni 11 godz 41 min 51 s
|
![]() Cytat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
trampkarz emeryt
![]() |
![]()
Dubel... 160 koni i 140km na 217 masy na sucho? Bałbym się na to wsiadać, runda na 990Adv już zostawiła mi trwały ślad w psychice
![]() ![]() Faktem jest że DL1000 mocy oczywiście tyle nie ma (nie ta epoka i chyba inne założenia - choć oryginalny silnik TL1000R miał 135hp i 108nm...) ale przynajmniej masa suchego na poziomie 208kg, jak na litrowy motocykl - chyba bardzo przyzwoicie ![]() Co do NAT to mogę tylko powiedzieć że wizualnie jest super, a doświadczenia praktycznego nie mam ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Nawigacja -asfalt | NUROFEN | GPS | 57 | 05.11.2018 15:48 |
Rumunia 05-20.08 asfalt szuter | ferdek | Umawianie i propozycje wyjazdów | 8 | 02.08.2016 12:36 |