![]() |
|
Akcje serwisowe Czyli dział, gdzie producent dał ciała i to naprawia na swój koszt |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2017
Miasto: Marynino
Posty: 536
Motocykl: NAT`18
Przebieg: rośnie
![]() Online: 3 tygodni 5 dni 7 godz 19 min 56 s
|
![]()
Ale to coś montowane do stopki kupiłem dwa miesiące temu.
A stopkę mam parę dni. Dziwne ... Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
__________________
lepiej patrzeć na to, czego nie można puknąć, niż puknąć to, na co nie można patrzeć... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Zarejestrowany: Jun 2018
Miasto: Łódź
Posty: 12
Motocykl: CRF 1000 AT Adventure Sport
![]() Online: 4 godz 29 min 3 s
|
![]()
ja tez w lipcu ....stopke kupilem 3 tygodnie temu i dlugo za noa czekalem bo wczesniejsze wychodzily wadliwe .pekaly sprężyny......jutro dzwonię do Honda MP. wyjeżdżam w czwartek w Bieszczady nie chce miec niespodzianki.Ciekaw jestem czy powiedza ze moge spokojnie jechac jesli ich powiadomie ze rozmowa jest nagrywana hahahahah
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Książka serwisowa | BLOB | Regularne czynności serwisowe | 9 | 07.09.2009 23:14 |