Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat CRF 1000 / CRF 1100 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 25.06.2018, 15:44   #1
broda
 
broda's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: May 2018
Miasto: Warszawa
Posty: 30
Motocykl: CRF1000L
broda jest na dystyngowanej drodze
Online: 14 godz 2 min 42 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał soulsick Zobacz post
Mnie zastanawia dlaczego wydaje ci się, że w nowym motocyklu najbardziej prawdopodobną przyczyną awarii jest regulator napięcia...
Ja obstawiam jakiś kabelek, najprawdopodobniej nieoryginalny
Bo symptomy wskazują na regulator.
__________________
Fuck it. Lets ride.
broda jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Elektryka pada!!!!!! znow........ Boski-Kolasek Układ elektryczny i zapłonowy 20 09.04.2011 22:23


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 13:17.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.