![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
HONDZIARZ
![]() Zarejestrowany: Apr 2012
Miasto: Gdynia
Posty: 364
Motocykl: RD04 / NAT
Przebieg: 50000km
![]() Online: 1 miesiąc 3 dni 21 godz 7 min 15 s
|
![]()
[QUOTE=broda;587747
Jutro wizyta u mechanika, Moje pomysły: Najbardziej prawdopodobne - Upaliłem regulator napięcia Średnio prawdopodobne - Upaliłem alternator Mało prawdopodobne - zsunęła się klema Jak sądzicie? ![]() Mnie zastanawia dlaczego wydaje ci się, że w nowym motocyklu najbardziej prawdopodobną przyczyną awarii jest regulator napięcia... Ja obstawiam jakiś kabelek, najprawdopodobniej nieoryginalny ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
![]()
Bo symptomy wskazują na regulator.
__________________
Fuck it. Lets ride. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Elektryka pada!!!!!! znow........ | Boski-Kolasek | Układ elektryczny i zapłonowy | 20 | 09.04.2011 22:23 |