|
![]() |
#1 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
Sugeruje zrobić reset sterownika skrzyni DCT:
- Upewnij się że "kill switch" jest w pozycji "włączony" - Wciśnij i przytrzymaj przycisk "D" przekręcając jednocześnie kluczyk do pozycji zapłon. Powinien zapalić się symbol silniczka. - Po zgaśnięciu symbolu silniczka puść przycisk "D". - Używając przycisku N-D wciśnij go w następującej sekwencji: DDNDN. Poniżej wskaźnika biegów powinny się pokazać symbole DS i migający myślnik (kreska) w miejscu wyświetlacza biegów. - Uruchom silnik i pozostaw go na biegu jałowym (nie ruszaj manetki!), aż do momentu kiedy znikną wskazania DS i kreska na wyświetlaczu biegów. - Zatrzymaj silnik poprzez przekręcenie kluczyka. - Po kolejnym uruchomieniu silnika wszystko powinno być OK (mam nadzieję)... |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Dec 2017
Miasto: Warszawa
Posty: 114
Motocykl: CRF1000 DCT
![]() Online: 2 tygodni 10 godz 9 min 42 s
|
![]() Cytat:
Dzięki! Czytam na zagranicznych forach i będę kombinował. Dam znać co dalej, bo warto by wiedzieć będąc z dala od domu gdzie ciężko o prąd a co dopiero o diagnostykę komputerową NAT ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Honda GL 1000 1976 pomocy! Jak wyrwać łożysko wahacza? | killjoy | Rama, zawieszenia, napęd | 7 | 15.04.2016 15:39 |
Problem z biegami pomocy | KINKONK | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 25 | 31.03.2016 13:02 |
POMOCY Problem z odpaleniem RD04 | Tomasz.C.Afrykanin. | Uklad paliwowy i wydechowy | 18 | 17.09.2015 08:18 |