Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > NAT - Warsztat

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 21.04.2018, 21:13   #1
motif
Banned


Zarejestrowany: Dec 2015
Posty: 538
Motocykl: xt660z, ktm 500exc, nc750x
motif jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 2 dni 19 godz 22 min 36 s
Domyślnie

tu ma gość podobnie ale cały czas 3 bieg - odblokował to pchając motur w przód i w w tył naciskając Neutral ąz wpadł na N w końcu.

https://www.youtube.com/watch?v=vGHI12te8S0

a tu na 1 biegu też:

http://www.ctx700forum.com/forum/ctx...ont-start.html

dużo problemów na necie z DCT

Ostatnio edytowane przez motif : 21.04.2018 o 21:19
motif jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 21.04.2018, 21:54   #2
Maciek525


Zarejestrowany: Dec 2017
Miasto: Warszawa
Posty: 114
Motocykl: CRF1000 DCT
Maciek525 jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 10 godz 9 min 42 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał motif Zobacz post

a tu na 1 biegu też:

http://www.ctx700forum.com/forum/ctx...ont-start.html

dużo problemów na necie z DCT
Dzięki.
Dokładnie tak samo to wygląda.
Maciek525 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 21.04.2018, 22:06   #3
motif
Banned


Zarejestrowany: Dec 2015
Posty: 538
Motocykl: xt660z, ktm 500exc, nc750x
motif jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 2 dni 19 godz 22 min 36 s
Domyślnie

sugerują żeby uniknąć tego na przyszłość upewnic się przed zgaszeniem silnika żeby wrzucić na N.
motif jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 21.04.2018, 22:29   #4
luk2asz
 
luk2asz's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: Apr 2010
Miasto: KrK
Posty: 1,369
Motocykl: CRF1100
luk2asz jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 tygodni 23 godz 11 min 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał motif Zobacz post
sugerują żeby uniknąć tego na przyszłość upewnic się przed zgaszeniem silnika żeby wrzucić na N.
To nie jest rozwiązanie. Jak mój motocykl miał 1300 km , to podczas jazdy na autostradzie zgasł i po zatrzymaniu został na 3 biegu. Wystarczyło go rzuszyc 20 cm do przodu i się odblokował. Teraz ma 27 tys i nic mu nie jest.
luk2asz jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 21.04.2018, 22:35   #5
Maciek525


Zarejestrowany: Dec 2017
Miasto: Warszawa
Posty: 114
Motocykl: CRF1000 DCT
Maciek525 jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 10 godz 9 min 42 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał luk2asz Zobacz post
To nie jest rozwiązanie. Jak mój motocykl miał 1300 km , to podczas jazdy na autostradzie zgasł i po zatrzymaniu został na 3 biegu. Wystarczyło go rzuszyc 20 cm do przodu i się odblokował. Teraz ma 27 tys i nic mu nie jest.

Mojemu ruszanie nie pomogło. Machałem nim przód/tył i pchałem ze 200m.
Maciek525 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 21.04.2018, 22:47   #6
luk2asz
 
luk2asz's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: Apr 2010
Miasto: KrK
Posty: 1,369
Motocykl: CRF1100
luk2asz jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 tygodni 23 godz 11 min 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał Maciek525 Zobacz post
Mojemu ruszanie nie pomogło. Machałem nim przód/tył i pchałem ze 200m.
A czy słyszysz taki dziwny dźwięk z okolic skrzyni biegów, takie stukanie , jakby chciał przełączyć bieg, a nie może? U nie tak było.
luk2asz jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 21.04.2018, 23:17   #7
Maciek525


Zarejestrowany: Dec 2017
Miasto: Warszawa
Posty: 114
Motocykl: CRF1000 DCT
Maciek525 jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 10 godz 9 min 42 s
Domyślnie

Problem rozwiązany, przynajmniej cześciowo.
Mianowicie aku miało raptem 11,2V.
Jak gasiłem moto w garażu kill switchem bez przerzucania wcześniej na N i parkowałem to pewnie było na 1 biegu. Teraz po podładowaniu aku do 12,6V i włączeniu zapłonu kill switchem było takie charakterystczne pykniecie i skrzynia zrzuciła na N. Przy słabym aku tego dzwięku nie było wcale, tak jakby coś odcinało ten mechanizm poniżej jakiegoś założonego napięcia.
Jednym słowem jeśli wyłączamy moto kill switchem to DCT zostaje teoretycznie na biegu, chociaż koło się obraca i dopiero przy ponownym włączeniu zapłonu kill switchem coś elektrycznego zrzuca na N ale jeśli w międzyczasie spadnie napięcie w aku to efekt jest taki, że pozostaje na teoretycznym biegu, bo nie ma poweru na zrzucenie do N.

Nie mniej teraz muszę rozkminić co w około tydzien rozładowało mi aku.
Mam podłączony rozdzielacz napięcia i do niego gniazdo zapalniczki po kluczyku więc odpada. Na stałe, bez kluczyka wpięta do rozdzielacza jest przetwornica 12v na 5v USB pod siedzeniem ale nic nie było podłączone i pytanie czy przetwornica sama z siebie pobiera jakiś prąd, żeby rozładować aku w około tydzień? (aku mogło być słabe bo po zimie za dużo nie jezdziłem a moto stało wcześniej długo - nie mniej odpalał normalnie).

Pozdro
Maciek

Ostatnio edytowane przez Maciek525 : 21.04.2018 o 23:37
Maciek525 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 21.04.2018, 23:55   #8
motif
Banned


Zarejestrowany: Dec 2015
Posty: 538
Motocykl: xt660z, ktm 500exc, nc750x
motif jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 2 dni 19 godz 22 min 36 s
Domyślnie

jak stoi długo moto co aku powinno być doładowywane, szczególnie przez zimę.
Stawiam więc że sie sam aku rozładował.
motif jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Honda GL 1000 1976 pomocy! Jak wyrwać łożysko wahacza? killjoy Rama, zawieszenia, napęd 7 15.04.2016 15:39
Problem z biegami pomocy KINKONK Silnik, sprzęgło, skrzynia 25 31.03.2016 13:02
POMOCY Problem z odpaleniem RD04 Tomasz.C.Afrykanin. Uklad paliwowy i wydechowy 18 17.09.2015 08:18


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:31.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.