|
![]() |
#1 |
Banned
![]() Zarejestrowany: Dec 2015
Posty: 538
Motocykl: xt660z, ktm 500exc, nc750x
![]() Online: 1 tydzień 2 dni 19 godz 22 min 36 s
|
![]()
tu ma gość podobnie ale cały czas 3 bieg - odblokował to pchając motur w przód i w w tył naciskając Neutral ąz wpadł na N w końcu.
https://www.youtube.com/watch?v=vGHI12te8S0 a tu na 1 biegu też: http://www.ctx700forum.com/forum/ctx...ont-start.html dużo problemów na necie z DCT Ostatnio edytowane przez motif : 21.04.2018 o 21:19 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Dec 2017
Miasto: Warszawa
Posty: 114
Motocykl: CRF1000 DCT
![]() Online: 2 tygodni 10 godz 9 min 42 s
|
![]() Cytat:
Dokładnie tak samo to wygląda. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banned
![]() Zarejestrowany: Dec 2015
Posty: 538
Motocykl: xt660z, ktm 500exc, nc750x
![]() Online: 1 tydzień 2 dni 19 godz 22 min 36 s
|
![]()
sugerują żeby uniknąć tego na przyszłość upewnic się przed zgaszeniem silnika żeby wrzucić na N.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() |
![]()
To nie jest rozwiązanie. Jak mój motocykl miał 1300 km , to podczas jazdy na autostradzie zgasł i po zatrzymaniu został na 3 biegu. Wystarczyło go rzuszyc 20 cm do przodu i się odblokował. Teraz ma 27 tys i nic mu nie jest.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
![]() Zarejestrowany: Dec 2017
Miasto: Warszawa
Posty: 114
Motocykl: CRF1000 DCT
![]() Online: 2 tygodni 10 godz 9 min 42 s
|
![]() Cytat:
Mojemu ruszanie nie pomogło. Machałem nim przód/tył i pchałem ze 200m. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2017
Miasto: Warszawa
Posty: 114
Motocykl: CRF1000 DCT
![]() Online: 2 tygodni 10 godz 9 min 42 s
|
![]()
Problem rozwiązany, przynajmniej cześciowo.
Mianowicie aku miało raptem 11,2V. Jak gasiłem moto w garażu kill switchem bez przerzucania wcześniej na N i parkowałem to pewnie było na 1 biegu. Teraz po podładowaniu aku do 12,6V i włączeniu zapłonu kill switchem było takie charakterystczne pykniecie i skrzynia zrzuciła na N. Przy słabym aku tego dzwięku nie było wcale, tak jakby coś odcinało ten mechanizm poniżej jakiegoś założonego napięcia. Jednym słowem jeśli wyłączamy moto kill switchem to DCT zostaje teoretycznie na biegu, chociaż koło się obraca i dopiero przy ponownym włączeniu zapłonu kill switchem coś elektrycznego zrzuca na N ale jeśli w międzyczasie spadnie napięcie w aku to efekt jest taki, że pozostaje na teoretycznym biegu, bo nie ma poweru na zrzucenie do N. Nie mniej teraz muszę rozkminić co w około tydzien rozładowało mi aku. Mam podłączony rozdzielacz napięcia i do niego gniazdo zapalniczki po kluczyku więc odpada. Na stałe, bez kluczyka wpięta do rozdzielacza jest przetwornica 12v na 5v USB pod siedzeniem ale nic nie było podłączone i pytanie czy przetwornica sama z siebie pobiera jakiś prąd, żeby rozładować aku w około tydzień? (aku mogło być słabe bo po zimie za dużo nie jezdziłem a moto stało wcześniej długo - nie mniej odpalał normalnie). Pozdro Maciek Ostatnio edytowane przez Maciek525 : 21.04.2018 o 23:37 |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banned
![]() Zarejestrowany: Dec 2015
Posty: 538
Motocykl: xt660z, ktm 500exc, nc750x
![]() Online: 1 tydzień 2 dni 19 godz 22 min 36 s
|
![]()
jak stoi długo moto co aku powinno być doładowywane, szczególnie przez zimę.
Stawiam więc że sie sam aku rozładował. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Honda GL 1000 1976 pomocy! Jak wyrwać łożysko wahacza? | killjoy | Rama, zawieszenia, napęd | 7 | 15.04.2016 15:39 |
Problem z biegami pomocy | KINKONK | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 25 | 31.03.2016 13:02 |
POMOCY Problem z odpaleniem RD04 | Tomasz.C.Afrykanin. | Uklad paliwowy i wydechowy | 18 | 17.09.2015 08:18 |