|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,896
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 17 godz 51 min 23 s
|
![]()
Gdzies komus w glowie zablyslo ze 200kkm to jakis wyznacznik jakosci i zywotnosci. Mysle ze 500kkm to jest jakis tam prog. Jak widze chwalacych siec rajdersow lc8 z 100 czy 150kkm to smieszy mnie to. To normalny przebieg. Co innego 400 czy 600
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banned
![]() Zarejestrowany: Dec 2015
Posty: 538
Motocykl: xt660z, ktm 500exc, nc750x
![]() Online: 1 tydzień 2 dni 19 godz 22 min 36 s
|
![]()
to sie komuś tu chyba z prebiegami samochodów pomyliło i to starszej generacji, sprzed idiotyzmów norm Euro. A co do Afryki to cos mi się wydaje że nowa AT po 200k km bedzie do generalnego remontu.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,896
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 17 godz 51 min 23 s
|
![]()
Pamietam kilka ladnych lat temu ktm zrobil podobną rozbiórkę lc8 990adv po dwuletnim tescie 65 tys.km. Wszystko pomierzyli i bylo zerowe zuzycie. Wiec po co taki test? Jak wyzej,jakby to bylo po 200tys. to rozumiem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
nOOb
![]() ![]() Zarejestrowany: Jun 2013
Posty: 515
Motocykl: RD03
![]() Online: 6 dni 6 godz 59 min 9 s
|
![]()
Afryka po 200k km nie będzie do remontu.
Jakies tam testy po 50k km niczego nie dowodzą. Niby co miałyby pokazac? Przeciez dla niektórych z nas to sa dwa sezony. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,579
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 25 min 52 s
|
![]()
taki test po 100.000 miałby większy sens, szkoda, że nie masz zdjęć płaszcza tłoka....
|
![]() |
![]() |