![]() |
NAT po 50.000 km
18 Załącznik(ów)
Na targach IMOT 2018 w Monachium został wystawiony do wglądu silnik Hondy Africa Twin CRF 1000 z manualną skrzynią biegów po zrobieniu 50.000 km przez dziennikarzy gazety MOTORRAD.
Poniżej zdjęcia. Z góry przepraszam za jakość, ale robione były telefonem i dodatkowo odbijało się światło od gabloty, w której leżał silnik. Załącznik 77979 Załącznik 77980 Załącznik 77981 Załącznik 77982 Załącznik 77983 Załącznik 77984 Załącznik 77985 Załącznik 77986 Załącznik 77987 Załącznik 77988 Załącznik 77989 Załącznik 77990 Załącznik 77991 Załącznik 77992 Załącznik 77993 Załącznik 77994 Załącznik 77995 Załącznik 77996 |
No i jakie wnioski postawili?
|
Dosłownie tylko chwilę rozmawiałem z pracownikiem gazety, bo zaciekawiło go, dlaczego robię zdjęcia szprych i przedniego zawieszenia, gdy najważniejszy w tym wszystkim był silnik :)
Wprost nie odpowiedział, ale gdyby nie było się czym chwalić to takiego pokazu by nie było. Podobnie przetestowali swego czasu Hondę NC750X i gdy po 50.000 oddali silnik do eksperta w celu oceny zużycia silnika to stwierdził, że silnik został dobrze dotarty. |
no tak ze zdjęć to nie wygląda to za ładnie prawde mówiąc.
Gdy robili to samo z hondą nc750x to silnik wygladał idelanie: https://www.youtube.com/watch?v=kdDWE2mTQ5w |
Z opisów na karteczkach wychodzi, że wszysko jest cacy poza lekkim spadkiem ciśnienia na drugim garnku spowodowanym nieszczelnością zaworu ssącego i wydechowwego.
Ale ja się pytam co to jest 50.000 km dla litrowego, niewysilonego motocykla?? Chyba, że to teraz jest taki wzorzec? Może poczekamy aż Varahannes, który już nakręcił ponad 100.000 km zakończy test i wtedy niech rozbiorą. |
no właśnie co to teraz 50k km,
ponizej honda nx700x po 200k km! bez żadnych problemów poza wymienioną pompą wody. https://www.youtube.com/watch?v=i9rnnBBotMI |
Gdzies komus w glowie zablyslo ze 200kkm to jakis wyznacznik jakosci i zywotnosci. Mysle ze 500kkm to jest jakis tam prog. Jak widze chwalacych siec rajdersow lc8 z 100 czy 150kkm to smieszy mnie to. To normalny przebieg. Co innego 400 czy 600
|
Dokładnie. 50tys. km to drobna rozgrzewka. Dobry test byłby po min. 200tys. km.
Co do LC8 to największy widziałem chyba coś ponad 300tys. km. |
Cytat:
|
Pamietam kilka ladnych lat temu ktm zrobil podobną rozbiórkę lc8 990adv po dwuletnim tescie 65 tys.km. Wszystko pomierzyli i bylo zerowe zuzycie. Wiec po co taki test? Jak wyzej,jakby to bylo po 200tys. to rozumiem.
|
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 14:00. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.