Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Silnik, sprzęgło, skrzynia

Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 29.03.2009, 08:52   #1
JackHarrer
 
JackHarrer's Avatar


Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Sopot
Posty: 97
Motocykl: RD03
Przebieg: 71000
JackHarrer jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 dni 3 godz 56 min 7 s
Domyślnie

gosc od transalpa odpisal:

Witam. Rok produkcji 2005 przebieg 1700km import_ italia brak pompy wody ena 1800zl

kuszaca propozycja silnik jak nowy. Czy moze ktos sie orientuje czy oprocz gaznikow, modulow i pewnie regulatora napicia cos jeszcze trzeba by wymienic
JackHarrer jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 29.03.2009, 10:03   #2
Babel
 
Babel's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 2,996
Motocykl: Pomarańczowy
Babel jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 1 tydzień 6 godz 34 min 35 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał JackHarrer Zobacz post
gosc od transalpa odpisal:

Witam. Rok produkcji 2005 przebieg 1700km import_ italia brak pompy wody ena 1800zl

kuszaca propozycja silnik jak nowy. Czy moze ktos sie orientuje czy oprocz gaznikow, modulow i pewnie regulatora napicia cos jeszcze trzeba by wymienic
No w sumie pewnie mniejszym lub większym nakładem da się to włozyć do RD03.
Jestem strasznie ciekaw - jakbyś się zdecydował to koniecznie udokumentuj taki przeszczep dla potomnych - a na pewno grono RD 03 będzię wdzieczne dozgonnie
Babel jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 29.03.2009, 10:59   #3
Cibor klv
 
Cibor klv's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP
Posty: 1,892
Motocykl: LC 4
Cibor klv jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 14 godz 1 min 34 s
Domyślnie

Ja bym się nie zastanawiał, tylko brał silnik od Trapa 650... jeśli nawet drożej cała operacja będzie kosztowała... bo co z tego jak znajdziesz silnik od d 03 w stanie takim jaki był Twój i będziesz musiał a to wymienić sprzęgło, albo wałek zdawczy , czy pierścienie i uszczelniacze bo oleju bierze jak dziki...... silnik z 2005 roku na pewno dłużej pochodzi bezawaryjnie niż ten z 89 roku z Bóg wie jakim przebbiegiem. No gaźniki najlepiej od Trapa, ale można spróbować założyć od rd 03 o ile średnice gardzieli są takie same... moduł... od Trapa plus część wiązki elektrycznej... Na zlocie w Kletnie był człowiek na starym Transalpie 600 z przeszczepem serducha od 650 i latał jak trzeba... ale nie wiem jak rozwiązał sprawy elektryki...
Cibor klv jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Drgania powyżej 5000 mad_leaf Rama, zawieszenia, napęd 2 28.03.2009 22:32
Stuki z silnika plakiet Silnik, sprzęgło, skrzynia 17 26.08.2008 07:10
Filtr paliwa powyżej pompki Zazigi Uklad paliwowy i wydechowy 8 17.06.2008 18:17


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:27.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.