![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2011
Miasto: Emigracja. Hamburg
Posty: 300
Motocykl: RD07
![]() Online: 1 tydzień 5 dni 22 godz 8 min 14 s
|
![]()
ja weteryniarz, nie mechanik.
żarówki w gwiazde, hm.. ;> chyba sie skusze na stator Tourmaxa od Rambo (polecam sklep!! ekspresowo, porady wliczone w cene i zyczliwa atmosfera) i wsio. to przewijanie mi śmierdzi. jestem uprzedzony do speców, remontów, regeneracji i co tam jeszcze. a stator za 400zl moge wymieniac co 4lata jako czesc eksploatacyjna. nowy Honda niestety, poza moim zasiegiem, cena jak do nowego Merca a nie klamota ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Przerobienie regulatora | motomik79 | Układ elektryczny i zapłonowy | 14 | 04.05.2009 11:12 |