![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2011
Miasto: Emigracja. Hamburg
Posty: 300
Motocykl: RD07
![]() Online: 1 tydzień 5 dni 22 godz 8 min 24 s
|
![]()
Szynszylu,
czyli zeby sprawdzic czy na fazach nie ma przebic, musze: 1. skaleczyc izolację na przewodach tych 3 ktore sa do wtyczki regulatora i podlaczyc do nich taka slabiutka zaroweczke. jak zaswieci - to swiadczy o przebiciu? dobrze Cie zrozumialem? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Aug 2009
Miasto: Polichno
Posty: 852
Motocykl: TA
![]() Online: 2 miesiące 1 tydzień 6 dni 21 godz 51 min 51 s
|
![]() Cytat:
i podłanczasz trzy żarówki połączone w gwiazdę ![]() ![]() ![]() obserwujesz wszelkie odchylenia pomiędzy świeceniem żarówek ![]() elektrycy od przewijania silników mają taki przyżąd " omomierz na korbę " sory Szynszyl że Ci się wcinam w temat |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Przerobienie regulatora | motomik79 | Układ elektryczny i zapłonowy | 14 | 04.05.2009 11:12 |